Updaten van processor??

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Men kan zijn videokaart/modem updaten altijd met een driver, maar kan ik ook m'n processor ( Athlon AMD 1200+) updaten met een driver? En zo ja, waar kan ik dit downloaden en heeft het ook nadelige gevolgen?

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 20:57

Arjan A

Cenosillicafoob

Nee, dat kan niet.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 10:03
nope, niet mogelijk

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

• Pollewob
  • Niet online
Kan wel, die drivers zitten nl in de windowsupdate bestanden. Los downloaden kan volgens mij ook niet nee :)

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
OK, dan weet ik genoeg, thanks guys. ---> Tweakers 4 ever <---
Als het wel kon zou het ideaal zijn, misschien dat je een stabielere processor krijgt.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op donderdag 23 mei 2002 14:57 schreef Lord_Salo het volgende:
Men kan zijn videokaart/modem updaten altijd met een driver, maar kan ik ook m'n processor ( Athlon AMD 1200+) updaten met een driver? En zo ja, waar kan ik dit downloaden en heeft het ook nadelige gevolgen?
De modem/videokaart wordt niet geupdate door een driver update, maar de softwarematige aansturing van de modem/videokaart. Ditzelfde kan bij een CPU ook.

Door middel van een firmware flash is het wel mogelijk een modem/videokaart te updaten. Iets dergelijks kan bij een cpu ook, maar daar zit de hardwarematige aansturing niet in de cpu maar op het moederbord, nl. het bios, wat dus ook dmv van een firmwareflash te updaten is.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Mich
  • Laatst online: 07:57
jij kan misschien via 4-1 drivers installeren, dan kan die ook stabieler en sneller lopen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
CPU's hebben geen driver nodig ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.