Ehm, mijn procje Athlon 1200/133 Mhz heb ik per ongeluk laten infikken....hehe. Ik was gisteren ff bij de buurvrouw aan het eten omdat ik bezig was met mijn baybus in te bouwen. De computer netjes uit gedaan en de draadjes doorgeknipt van mijn koeler om deze na het eten weer aan te sluiten...
Kom ik na een half uur terug, staat mijn pc aan met een fel blauw foutmeldingsscherm van win2k (Heb al een hekel aan dat soort schermen), en het stinkt goed in de kamer!!!
Ik hoefde niet 2x te raden wat er gebeurt was....k** F**
(Pc was op de een of andere manier uit ziczelf aangesprongen)
Duzz de temp van mijn Ipanel gaf 92 graden aan--> koeler lag immers los! Direct de pc uitgedrukt en
....
Ik dacht dat ik het wel kon shaken, maar mijn Alpha direct aangepluged en blazen met die hap...de temp daalde weer naar 41 graden en geen enkele foutmelding gehad!
Advies --> het is wel een ervaring, maar NIET aan te raden!
Me Luv AMD....
Kom ik na een half uur terug, staat mijn pc aan met een fel blauw foutmeldingsscherm van win2k (Heb al een hekel aan dat soort schermen), en het stinkt goed in de kamer!!!
Ik hoefde niet 2x te raden wat er gebeurt was....k** F**
(Pc was op de een of andere manier uit ziczelf aangesprongen)
Duzz de temp van mijn Ipanel gaf 92 graden aan--> koeler lag immers los! Direct de pc uitgedrukt en
Ik dacht dat ik het wel kon shaken, maar mijn Alpha direct aangepluged en blazen met die hap...de temp daalde weer naar 41 graden en geen enkele foutmelding gehad!
Advies --> het is wel een ervaring, maar NIET aan te raden!
Me Luv AMD....