stomme vraag maar weet iemand wat voor kabeltje ik nodig heb om mijn videoout op m'n tv aan te sluiten???
Dat hangt ervan af hoe de uitgang eruit ziet op je videokaart.
Meestal is dat een S-Video out en dan moet je ook nog weten wat je voor in op je TV hebt. Staat er niets over in de TV-out-FAQ ?
Meestal is dat een S-Video out en dan moet je ook nog weten wat je voor in op je TV hebt. Staat er niets over in de TV-out-FAQ ?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
geef wat meer info en voer een serach uit, hier en op de site van de fabrikant van je videokaart
do or do not, there is no try
Kan op verschillende manieren. meestal heeft de vidkaart s-video uit.
Ik kreeg er bijvoorbeeld zo'n kabeltje bij die s-video converteerde naar een gewone gele tulp stekkertje;D
maar je kan em dus aansluiten op je s-video in, mits je tv dat support uiteraard. Anders dmv van een converter via een tulp stekkertje, die kan je rechtstreeks doen of via scart.
Dus tja genoeg mogelijkheden
Ik kreeg er bijvoorbeeld zo'n kabeltje bij die s-video converteerde naar een gewone gele tulp stekkertje;D
maar je kan em dus aansluiten op je s-video in, mits je tv dat support uiteraard. Anders dmv van een converter via een tulp stekkertje, die kan je rechtstreeks doen of via scart.
Dus tja genoeg mogelijkheden
't is een ouwe Riva tnt2 pro 64.
er zitten 2 vage uitgangen op en ik weet er geen klote van welke wat is (dus eentje een s-video d8 ik en de ander voor een projector , idiote gok)
er zitten 2 vage uitgangen op en ik weet er geen klote van welke wat is (dus eentje een s-video d8 ik en de ander voor een projector , idiote gok)
En de andere tulp ofzo...Op donderdag 23 mei 2002 14:49 schreef Flare het volgende:
't is een ouwe Riva tnt2 pro 64.
Ga dan een s-video>scart kabel halen...
En drivers downloaden van http://www.utfs.tk
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()