Ik heb op mijn werk voor weinig een incomplete Asus TVbox kunnen meenemen, alleen nou is ie net iets TE incompleet. Om je Coax kabel aan te sluiten op de box heb je namelijk een adaptertje nodig van female coax naar male-tulp... Asus zelf noemt dit een RCA-RF connector. Nou zou ik graag willen weten of dat ding bijvoorbeeld bij conrad te verkrijgen is, of dat iemand hem misschien nog ergens heeft rondslingeren en bereid is hem op te sturen ofzo? Heb trouwens bij conrad al gezocht, een link zou fijn wezen als iemand hem gevonden heeft... alvast bedankt in ieder geval!
Bij de display winkels ligt dit ding op voorraad. Wel even opschieten, want de filialen gaan binnenkort dicht.
Ooit ook zo'n Asus TVBox gekocht. Die RF connector zit er standaard niet bij. Coax er overheen duwen werkt wel aardig 
Maar die RF connectors zijn ook bij de Mediamarkt (in Amsterdam tenminste) te koop.
Maar die RF connectors zijn ook bij de Mediamarkt (in Amsterdam tenminste) te koop.
Aha, das goed om te weten dat ze er bij Mediamarkt ook zijn. Hier in Rotterdam kan ik ze dus gewoon krijgen hoop ik! Bedankt allemaal hee