Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ja ja en dan je kast aan de tafel vast moeten lijmen/vastzetten met lijmklemmen of spanbandjes
oh, enne dir ??
Het volume in C: heet 0542191.inf
windows < DIR >
progra~1 < DIR >
enz
oh, enne dir ??
Het volume in C: heet 0542191.inf
windows < DIR >
progra~1 < DIR >
enz
Ik mis nog de bureaustoel met veiligheidsgordel. Deze optie in verband met het feit dat de gebruiker elek keer uit zijn stoel werd geblazen. :):):)
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
najah... volgens mij klopt er in dit geval niet iets met de redenatie van: "hoe groter de fan hoe beter". Maar verbeter me als ik het fout heb
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
tis inderdaad niet erg geconcentreerd op 1 punt
dat scheten laten is wel een groot voordeel vind ik
dat scheten laten is wel een groot voordeel vind ik
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 12:30 schreef SpeedyG het volgende:
Ik mis nog de bureaustoel met veiligheidsgordel. Deze optie in verband met het feit dat de gebruiker elek keer uit zijn stoel werd geblazen. :):):)[/quote]Dit hoort zo!!
das nieuw!
Wil je echt weten hoe we dit gaan noemen??
OKE OKE
F:Drced Back! Gaming
Ik mis nog de bureaustoel met veiligheidsgordel. Deze optie in verband met het feit dat de gebruiker elek keer uit zijn stoel werd geblazen. :):):)[/quote]Dit hoort zo!!
das nieuw!
Wil je echt weten hoe we dit gaan noemen??
OKE OKE
F:Drced Back! Gaming
ehm.. ik mis de CEAT.. dan zou er pas echt veel lucht langs de onderdelen gaan.
wel de jumpers vastlijmen...
wel de jumpers vastlijmen...
Verwijderd
O ja, VERBODEN voor frisdranken!
als die omvallen heb je meteen voor 3 weken gel in je haar..
als die omvallen heb je meteen voor 3 weken gel in je haar..
Leuk zo'n fan, maar hoe ga je nu de aardappelen beluchten ???
. Je moet nog ff zo'n tunnel scoren, gebruiken ze in de champignog teelt, zet je daar de kast in weet je zeker dat de volledige luchtstroom door de kast gaat
.
One of the animals has left its cage today.
Hoevaak ben je nu verkouden?
:):):)
:):):)
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
moet je zelf een soort van trechter maken en deze laten eindigen op 4 bij 4 cm... dit rechtstreeks op je heatsink.
Pagina: 1