[PS2 emu] Waarom het niet zou gaan

Pagina: 1
Acties:

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 11:03 ]

• SuperPotato
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:08 ]

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Tuurlijk kun je de PS2 emuleren, ik heb hier een leuke emulator ;)

Nee, ik weet denk ik welk articel je bedoeld. Maar ik weet niet of het nu nog zo is, ik bedoel de pc's zijn alweer bijna 2x zo snel qua video-kaart.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op donderdag 23 mei 2002 15:17 schreef udenjpg het volgende:

Nee, ik weet denk ik welk articel je bedoeld. Maar ik weet niet of het nu nog zo is, ik bedoel de pc's zijn alweer bijna 2x zo snel qua video-kaart.
Dat is het probleem niet, probleem is dat je een machine in een machine gaat draaien die ook nog es code moet gaan lopen emuleren, en dat gaat gewoon errrrrrrrrrrrrug traag.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 15:17 schreef udenjpg het volgende:

Welke emulator heb jij dan voor de PS2? Ik zoek er ook 1 maar ik heb niets gevonden.

dit is toch wel legaal :?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 15:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet, probleem is dat je een machine in een machine gaat draaien die ook nog es code moet gaan lopen emuleren, en dat gaat gewoon errrrrrrrrrrrrug traag.
Sja Super Nintendo ging op de toenmalige computers ook niet, moet je nu kijken.. en de N64 was ook vrij krachtig voor z'n tijd, maar ook die werd ineens zeer goed geemuleerd (UltraHLE :) )

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:20 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Welke emulator heb jij dan voor de PS2? Ik zoek er ook 1 maar ik heb niets gevonden.

dit is toch wel legaal :?
Hangt van de emu af of ie legaal is...das op voorhand niet te zeggen. Daarom wordt gepraat over emu's wel getolereerd hier geloof ik, alleen niet over de DiscImages cq roms.

En nee, een PS2 emu die de PS2 ook maar een beetje benaderd bestaat niet, en dat zal het komend jaar nog niet veranderen. Ter vergelijking: er is nog geen Dreamcast emu die fatsoenlijk werkt, en de DC zit qua architectuur toch makkelijker in elkaar dan de PS2
Op donderdag 23 mei 2002 16:24 schreef Bigs het volgende:

[..]

Sja Super Nintendo ging op de toenmalige computers ook niet, moet je nu kijken.. en de N64 was ook vrij krachtig voor z'n tijd, maar ook die werd ineens zeer goed geemuleerd (UltraHLE :) )
Moet je NU kijken ja...we zijn wel 5 jaar verder. Daarbij was de grafische kracht van de N64 wel érg makkelijk te emuleren met 3dfx kaarten.

• SuperPotato
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:09 ]

Pagina: 1