Toon posts:

asus v7100/t met asusdvd(powerdvd?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers , heb dus de asus v7100/t en een pioneer 16x40 105s dvd rom , heb de bios van de pioneer regiovrij geflashed .....

Ik gebruik om dvd's af te spelen de standaard asus dvd (volgens mij gewoon powerdvd) software die asus bij de geforce 2 mx meelevert .... maaaaaaaaar ik krijg he hardware accelerated optie niet aan de gang , terwijl hij de kaart wel ziet als zijnde een geforce 256 .... als ik die optie aanvink en op play druk geeft ie een fout :

The hardware-accelerated decoding function provided by your display card is not available.

en de uitleg daarbij is :

Because you switch to an unsupported display mode, the hardware-accelerated decoding function provided by your display card is not available.

Please close PowerDVD and execute it again. If this message appears consistently, please verify whether your display card is installed properly.

heb allerlei dingen geprobeerd , via drivers , dma aan/uit etc. krijg het niet voor elkaar zowel met detonator 6.18 en 6.27 niks , iemand die kan helpen :?

Verwijderd

Topicstarter
cmon help me out pplz !!!!! :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Een Geforce MX is toch geen Geforce 256, da's de oude GF.

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>krijg het niet voor elkaar zowel met detonator 6.18 en 6.27 niks[/quote]Erhh ... gokje: je gebruikt dus niet de Asus drivers ?? Begin daar eens mee.

www.tweakers.net/meuktracker.dsp

en dan de ASUS 6.18 drivers pakken.

Als je helemaal op safe wilt spelen zul je ook je OS opnieuw moeten installeren zodat je er 100% zeker van bent dat er geen driver conflicten zijn met oudere drivers.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
klopt het is geen geforce 256 maar hij ondersteunt de harware accelerated feature toch wel ? die v7100/t ? en ja met asus drivers ook niets ..... krijg 't niet voor elkaar ...

hij detecteert hem zelf als geforce 256 het programma .... dus hulp ? iemand die hetzelfde probleem heeft misschien ??? :?

oh ja en het os is al een keer van scratch geinstalleerd met de geforce 2 mx er in

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Pak eens 5.xx drivers van Asus..

Verwijderd

Topicstarter
hmm zal het eens proberen , maar die zuigen zo in 3d ....

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Because you switch to an unsupported display mode, the hardware-accelerated decoding function provided by your display card is not available.[/quote]Probeer een andere resolutie of andere kleurdiepte. En inderdaad is er ook best wel kans dat ie naar de drivers kijkt. Asus Video Security werkt ook alleen als ik de Asus drivers heb geinstalleerd.

De AsusDVD bij mijn GF1 was trouwens WinDVD.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik vind het maar vreemd hij moet toch automatisch de maximale dvd resolutie kiezen ? 7xx bij 4xx of zo ? weet niet precies .... heeft toch niks met jou beeldscherminstellingen te maken of kleurdiepte :?

Verwijderd

halleluja!!!!!!!!!! Eindelijk iemand met hetzelfde probleem.

Dit heb ik nou ook maar ik heb maar een 6600 del.
Aan de nieuwe asus drivers heb je geen ene $#!t. Je moet echt terug gaan naar 3.75 ofzo wil je nog dvd hardware-ac hebben. Powerdvd wil bij mij niet eens afspelen, gebruik nu 533a van Asus. Asusdvd doet het nog wel, maar zonder hardware-ac :(

Of jij de 3.75 driver op een 7100 kan gebruiken weet ik niet. Misschien kan je iets van hardware-profiles (in system)gebruiken om twee videodrivers te installeren, maar dan moet je telkens als je opstart kiezen welke profile je kiest. ik weet niet of dit te omzeilen is ?
Pagina: 1