Client werkt niet!!! :(

Pagina: 1
Acties:

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Ik ben dus systeembeheerder hiero binnen een bedrijf er staan hier ongeveer 50 pc met een gemiddelde snelheid van 350 MHz, nu wil ik naast de pc waar op zelf op werk. Ook nog een client op alle andere pc's zetten.

Maar als ik de map van distributed.net kopieer op de hd van een andere pc, en dan

dnetc.exe -install

doe dan zegt ie wel win9x service geinstalleerd,dan ga ik opnieuw booten maar dan blijkt ( via systeemmonitor ) dat er bijna geen systeem actievetijd is ( op de CPU dan ).

Dus ik het proggie van Elect proberen. Dat doet het wel maar als ik dan weer reboot. dan weer niet.

Dus wat moet ik doen???

BTW ben niet echt systeembeheerder ik loop hier alleen stage! :)

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Het kan zijn dat je niet genoeg rechten hebt om iets in de registry in te voeren. De client zegt dan mooi dat de key is geadd, maar in werkelijkheid is dat niet zo. Ik heb het op school gehad met Windows NT bakken. Dacht ik ook dat alles ok was, maar nee hoor.

Jij bent hulpsysop, dus je zou genoeg rechten moeten hebben. Maar dit is het enige wat ik kan bedenken :)

Je hoeft niet opnieuw Windows op te starten als je -install hebt gebruikt. Gewoon dnetc -svcstart gebruiken. De service wordt gestart.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Maak ff een logje aan, dan kun je precies zien wat ie doet, als er niks in het logje komt, dan is er wat anders aan de hand.

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Allen bedankt voor het advies.

Maar ik kreeg het antwoord al via Mo-Bees via ICQ.

Alles werkt. En heb nu al bijna 10 van de 50 pc's gehad :)

Dus wees niet verrast als je me opeens in de top 15 stijgers ziet staan :)

Moooooooooooh!!!