Toon posts:

Wat is een goede webcam?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn vriendin nu ook eindelijk een kabel aansluiting heeft gekregen, zijn we van plan beide een webcam aan te schaffen. We hopen dan zo een constante verbinding te hebben zodat we beide gewoon achter de computer kunnen zitten, elkaar kunnen zien, en, met elkaar kunnen chatten.

Wie weet wat hier een goede webcam (met micro?) voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik zie dat je redelijk nieuw bent maar misschien is er wel wat te vinden in oudere topics.... die zijn te vinden via de search

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 12:39

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Gebruik de search eens zou ik zeggen....
code:
1
Je zoekactie naar 'webcam' leverde 890 resultaten op. Resultaten 1 - 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:58
Is zeer persoonlijk, zelf ben ik fan van de vesta pro, en de toucam pro allebij met ccd sensoren, en dat maakt of breekt een cam, de met ccd uitgeruste cams zijn veel beter.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar die kosten allemaal toch behoorlijk wat neem ik aan. Ik was eigenlijk niet van plan om veel meer dan 50€ uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak gebruik van mijn Dexxa webcam.. Het is goedkoper dan andere webcams.. en ik mag niet klagen over de kwaliteit ( kamer moet wel goed belicht zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

met philips zit je iig wel goed, behalve die goedkoopste tuocam

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-10 19:04

Tjark

DON'T PANIC

Op donderdag 23 mei 2002 14:10 schreef jorusjorusjorus1 het volgende:
maar die kosten allemaal toch behoorlijk wat neem ik aan. Ik was eigenlijk niet van plan om veel meer dan 50€ uit te geven
tja, jij vraagt om een goede webcam zonder ook maar iets verder te zeggen. Als je maar enige moeite had gedaan had je na wat zoekwerk 4 dingen kunnen concluderen:

- hele goede webcams: professioneel: >> 200 euros
- goede webcams: de philips Pro's en Logitech quickcam 3000. Hebben een CCD sensor. duurder maar goed. Prijs +- 80-90 euro. In mijn ogen de beste opl voor prijs/kwaliteit.
- brakke webcams: al die goedkope dingen van <60euroos. CMOS sensor, 't geeft beeld door, maar das dan ook alles. Zodra er minder licht is wordt het beeld erg ruisig.
- fotocam/videocam als webcam gebruiken: niet goedkoop, wel goed beeld.

:)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Havana was al van plan dit te sluiten dacht ik, maar ergens ging iets fouts :D
Op donderdag 23 mei 2002 14:44 schreef havana het volgende:
de vraag die je stelt staat duidelijk in de FAQ. Die eerst even helemaal doorlezen aub! Misschien is het een idee alle FAQ's op dit forum es door te lezen? Anyway, have fun!

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.