Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Done en ik zie ook dat in het andere topic over "nieuwe AMD processors" knutselsmurf ook weer is teruggezet naar +1, met ze standaard inkop opmerking.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 10:39 schreef GaMeOvEr het volgende:
Kan iemand dit ook ff Trollen ?
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=187598
Grrr....
Ziek gezeur van die gast altijd, heeft nog niet een fatsoenlijke posting gedaan... :([/quote]Sorry maar ik vind dit geen troll....
leg uit waarom je het een troll vindt ??
En jij hebt toch al een keer -1 troll gegeven toch ? dat er niet meer zijn zal waarschijnlijk omdat niet iedereen het een troll vindt ?
Of moet ie volgens jou een -1 troll krijgen ?
Kan iemand dit ook ff Trollen ?
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=187598
Grrr....
Ziek gezeur van die gast altijd, heeft nog niet een fatsoenlijke posting gedaan... :([/quote]Sorry maar ik vind dit geen troll....
leg uit waarom je het een troll vindt ??
En jij hebt toch al een keer -1 troll gegeven toch ? dat er niet meer zijn zal waarschijnlijk omdat niet iedereen het een troll vindt ?
Of moet ie volgens jou een -1 troll krijgen ?
Verwijderd
Ik heb hem ook geen troll gegeven maar -1 overgewaardeerd en toen stond ie netjes op 1 wat de repley ook waard was en geen +2.
troll is dit niet, maar 0 overbodig lijkt mij wel redelijk.
Ulio-man, je begint wel een beetje irritant te worden. Probeer je nu op een of andere manier bewijzen te verzamelen dat moderatoren niet deugen of zo? Zoiets werkt meestal averechts.
Ulio-man, je begint wel een beetje irritant te worden. Probeer je nu op een of andere manier bewijzen te verzamelen dat moderatoren niet deugen of zo? Zoiets werkt meestal averechts.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 13:04 schreef ecteinascidin het volgende:
Ulio-man, je begint wel een beetje irritant te worden. Probeer je nu op een of andere manier bewijzen te verzamelen dat moderatoren niet deugen of zo? Zoiets werkt meestal averechts.[/quote]Ok, mag je vinden, ieder zijn eigen mening, maar mag ik dan ook vinden dat zulkse discussie mij ook irriteren ? ja of nee ?
En wat ik vind is dat alle moderators uit zichzelf moeten modereren, en niet naar aanleiding van een bericht op het forum, je ziet toch zelf wel dat niet iedereen zelfs hier op het forum het erover eens is wat het moet zijn ???? Wakker worden..
Ik bedoel dus, als je niet over zeurt en gewoon modereert zoals jij vind dat het moet zijn dan is het lang niet zo erg.
De een vind het een 0 waard, de ander -1 en nog een weer +1.
Begrijp je waar ik heen wil ? maar ik ben er al dus..
Ulio-man, je begint wel een beetje irritant te worden. Probeer je nu op een of andere manier bewijzen te verzamelen dat moderatoren niet deugen of zo? Zoiets werkt meestal averechts.[/quote]Ok, mag je vinden, ieder zijn eigen mening, maar mag ik dan ook vinden dat zulkse discussie mij ook irriteren ? ja of nee ?
En wat ik vind is dat alle moderators uit zichzelf moeten modereren, en niet naar aanleiding van een bericht op het forum, je ziet toch zelf wel dat niet iedereen zelfs hier op het forum het erover eens is wat het moet zijn ???? Wakker worden..
Ik bedoel dus, als je niet over zeurt en gewoon modereert zoals jij vind dat het moet zijn dan is het lang niet zo erg.
De een vind het een 0 waard, de ander -1 en nog een weer +1.
Begrijp je waar ik heen wil ? maar ik ben er al dus..
Ulio, hij stond op +3 - inzichtvol en hij was maximaal een +1 waard, en nix meer.
En als je niet weet wat een Troll is, lees je de FAQ maar.
En als je niet weet wat een Troll is, lees je de FAQ maar.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Probeer je nu op een of andere manier bewijzen te verzamelen dat moderatoren niet deugen of zo? Zoiets werkt meestal averechts.[/quote]Wil je bewijzen zien ? ik kan je genoeg quotes bezorgen hoor... geen probleem je zegt het maar...
En nee ik heb nix te bewijzen die worden vanzelf wel geleverd, het enige punt wat ik heb is dat mensen niet beinvloed moeten worden om te modereren.
Ik ben ook een t.net bezoeker, en ik betaal ook belasting dus ik mag ook kritiek leveren als ik dat nodig vind.
En nee ik heb nix te bewijzen die worden vanzelf wel geleverd, het enige punt wat ik heb is dat mensen niet beinvloed moeten worden om te modereren.
Ik ben ook een t.net bezoeker, en ik betaal ook belasting dus ik mag ook kritiek leveren als ik dat nodig vind.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 13:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ulio, hij stond op +3 - inzichtvol en hij was maximaal een +1 waard, en nix meer.
En als je niet weet wat een Troll is, lees je de FAQ maar.[/quote]Ik vind het echt geen troll, maar dat maak niet uit meer ok ?
En ik geef je gelijk, +3 is overdreven, nou dan geef je hem toch gewoon een -1 overgewaardeerd heb jij je stem uitgebracht, En dan ga je gewoon verder... blijft er genoeg tijd over om andere berichten be analyseren.
En als je niet weet wat een Troll is, lees je de FAQ maar.[/quote]Ik vind het echt geen troll, maar dat maak niet uit meer ok ?
En ik geef je gelijk, +3 is overdreven, nou dan geef je hem toch gewoon een -1 overgewaardeerd heb jij je stem uitgebracht, En dan ga je gewoon verder... blijft er genoeg tijd over om andere berichten be analyseren.
Verwijderd
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=187529
En dit dan ?? wie kan mij uitleggen waarom dit +3 verdient ? Wat voeg hij er aan toe ??
Ik vind dit zo erg vanzelf sprekend... tja en het is al tijden bekend dat je je 1Ghz op 1,2 kan krijgen, het is logish dat de 1Ghz goedkoper wordt dan (was al lang bekend dat er pricecuts op 9okt zullen plaatsvinden).. en ga zo maar door...
En dit dan ?? wie kan mij uitleggen waarom dit +3 verdient ? Wat voeg hij er aan toe ??
Ik vind dit zo erg vanzelf sprekend... tja en het is al tijden bekend dat je je 1Ghz op 1,2 kan krijgen, het is logish dat de 1Ghz goedkoper wordt dan (was al lang bekend dat er pricecuts op 9okt zullen plaatsvinden).. en ga zo maar door...
Ulio, je hebt gelijk, ik heb hem ook een -1 overgewaardeerd gegeven. Dit heeft niets te maken met wel of niet een voorkeur hebben voor iemand, maar meer met dingen wel of niet signaleren.
Aannames zijn fataal.
Ulio Een beetje meer vertrouwen in je mede- T.net bezoekers mag best wel. Ook al staat er een berichtje op het forum, ieder maakt voor zichzelf wel uit hoe het gemodereerd moet worden. Of dat overeen komt met wat jij vindt maakt niet zoveel uit. Besteed je +1 of -1 naar eigen inzicht, dan doen wij dat ook.
Pagina: 1