japanse i-mode toestel in nederland gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Kan je een japanse i-mode toestel in nederland gebruiken met een nederlandse abonnement? een vriendin van mij in nu in Japan en misschien kan zij goedkoop een toestel meenemen, maar dan moet ik wel weten of het hier werkt

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

in theorie wel natuurlijk omdat het i-mode hier niets verschilt van dat van KPN, maar volegsn mij moet je net zoals met WAP een wachtwoord en een gebruikersnaam ingesteld hebben staan alvaorens je er op kan en dan zou het dus niet kunnen.
En is i niet voorzien van Japanse sim-lock?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:41

qless

...vraag maar...

in theorie niet...imode is wel hetzelfde, maar in japan wordt geen grps gebruikt voor imode maar cdma techniek

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

het kan niet

Je heb in nederland het zogenaamde 900/1800 Mhz netwerk. In japan gebruiken ze weer 1900, of weer anders. Het wijkt iig af.

Verwijderd

misschien zijn er wel dual of tripple band i-modes?

Verwijderd

Nope absoluut NIET mogelijk

In japan werken ze namelijk niet met simkaarten, daar is het nr gebouwd in het toestel!

dat was het helaas! u gaat niet door naar de volgende ronde :9

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 18:53
Wel jammer want ik ben gaan kijken naar die nec en dat vind ik nog niets

Bovendien is dat ook al een verouderd toestel! Ik wacht liever op de wat nieuwere toestelen. Maar niet te lang want mijn 8210 geeft de geest :(

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
jammer, die i-mode toestellen in Japan zijn veel cooler dan dat stomme NEC model dat we hier in Nederland hebben, Toen ik in HK was, kwam mijn vriendin uit Japan mij opzoeken met paar vrienden, ze hadden echt te gekke i-mode toestellen!
Pagina: 1