Vaag refresh probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 15:29

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Hello,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb een website, www.piouszeal.com gemaakt, en ik had daar rerouting ingebouwd voor de mensen die geen flash hebben. Dit was oorspronkelijk een javascript "alert", maar omdat ik mensen een keus wilde geven: of door naar de download page van macromedia, of naar een basis html site, heb ik van die "alert" een "confirm" gemaakt. En het werkt! Totdat ik op school het uittestte en tegen het volgende probleem aanliep:

tik ik gewoon de naar www.piouszeal.com in, dan krijg ik die alert, wat raar is, want die staat HELEMAAL niet meer op de server, die file. En tik ik www.piouszeal.com/index.html in, dan pakt ie hem wel goed, maar probeer ik het dan weer zonder, dan duikt die oude weer op! Zou dit liggen aan het systeem van de school ofzo? Dat het uit de temp komt? Dat vind ik zo raar namelijk, want meestal ziet de browser toch of een file vernieuwd is, en bij refresh laat ie altijd weer van de server en niet uit de cache....toch?...

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Extra >> Internet Opties >> Bestanden Verwijderen.

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 15:29

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Toch blijft het bij Netscape een probleem. Maar ja, het is een grote school met een dik netwerk, dus misschien dat het iets met instellingen te maken heeft waar ik vanuit hier geen invloed op heb...

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:36

Pelle

🚴‍♂️

Heeft niet zoveel meer met W&G te maken, maar het ligt waarschijnlijk aan de proxy-server van je school.

Dit topic is gesloten.