hp xe2 laptop harddisk kapot of niet?

Pagina: 1
Acties:

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-04 14:18
ik vroeg me af of mijn harde schijf (merk hitachi, ongeveer 5 gig) kaduuk is of niet, want

- ik heb zelf win2k, en als bij het opstarten de laptop bij het scherm komt waar win2k wordt opgestart (ziet zo'n witte balkje dat wordt gevuld) dan blijft alles vaststaan. de witte balk wordt totaal niet gevuld.

- de harde schijf maakt rare geluiden (denkend aan een cd die tegen de cdrom aandraaid) en als de harde schijf dat doet dan kan ik geen enkel handeling meer uitvoeren.

ik denk dat mijn harde schijf kapot is, maar zeker weet ik dat niet.

en daarbij heb ik nog de volgende vraag: stel de harde schijf is kapot met welke merken harde schijven kan ik het vervangen? aangezien ik thuis wel een andere 2,5 inch harde schijf heb liggen maar die heeft een andere aansluiting, dus ik moet even weten welke merken geschikt zijn voor een hp xe2.

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

Als hij vastloopt tijdfens W2k opstart, ff opstarten in DOS.
loopt hij vast = HD
niet = fout in W2k

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:29
Zit je toevallig op het IIE? Bijna alle tweedejaars daar hebben een XE2. Ik pleur 'm binnnenkort het raam uit denk ik...

(Hier help ik je ook niet mee natuurlijk, moest het gewoon ff kwijt)

Roomba E5 te koop

• pipo01
ja jammer genoeg zit ik op het iie, en als je die laptop uit de raam gaat pleuren, mag ik dan je harde schijf hebben? (voor je het uit de raam gooit natuurlijk)

• Vorkie
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 12:00 schreef sig69 het volgende:
Zit je toevallig op het IIE? Bijna alle tweedejaars daar hebben een XE2. Ik pleur 'm binnnenkort het raam uit denk ik...

(Hier help ik je ook niet mee natuurlijk, moest het gewoon ff kwijt)
Op donderdag 23 mei 2002 12:08 schreef pipo01 het volgende:
ja jammer genoeg zit ik op het iie, en als je die laptop uit de raam gaat pleuren, mag ik dan je harde schijf hebben? (voor je het uit de raam gooit natuurlijk)
haha droge reactie ;)

Maar misschien heb je en badsectortje, probeer eens een scandisk uit te voeren

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-04 22:01

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Recentere laptop HD's hebben allemaal dezelfde IDE 44 pins aansluiting. Meestal gebruiken producenten een of andere SCSI-achtige adapter om het "uitwisselen" sneller te laten verlopen. Kijk dus of er zoiets gemonteerd is op de HD en of je deze kunt aansluiten op die andere.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• pipo01
maareh weet iemand of de harde schijven van ibm voor laptops van een beetje goede kwaliteit is?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:56
Op donderdag 23 mei 2002 19:17 schreef pipo01 het volgende:
maareh weet iemand of de harde schijven van ibm voor laptops van een beetje goede kwaliteit is?
Er zijn tegenwoordig bijna geen slechte merken meer.
Je hebt af en toe een slechte serie. of je hebt een slecht exemplaar. Zoals mijn toshiba 20gb die twee dagen terug per direct naar de schroot ging. Kon met bijbetaling een 30GB krijgen. Ook toshiba. Had ik niks op tegen kost me slechts 20 euro's
Pagina: 1