Toon posts:

wireless snelheid met meerdere pc"s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in een straal van de AP zit met zo"n 20 pc"s
heeft iedere PC dan een snelheid van MAX. toelaatbare snelheid van deze AP. iedere pc dus bijv. 11 Mbps

UUMM beetje vaag maar hoop dat je er uit komt :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op donderdag 23 mei 2002 11:46 schreef grinono het volgende:
Als ik in een straal van de AP zit met zo"n 20 pc"s
heeft iedere PC dan een snelheid van MAX. toelaatbare snelheid van deze AP. iedere pc dus bijv. 11 Mbps

UUMM beetje vaag maar hoop dat je er uit komt :)
Ja, elke PC kan de snelheid van 11Mbps hebben, maar de bandbreedte wordt wel gedeeld door de 20 pc's. Dus als slechts 1 PC op een gegeven moment zend, heeft ie 11Mb. Zenden alle 20 pc's tegelijk, dan is het maar 0.55Mbps.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 11:50 schreef Microkid het volgende:

[..]

Ja, elke PC kan de snelheid van 11Mbps hebben, maar de bandbreedte wordt wel gedeeld door de 20 pc's. Dus als slechts 1 PC op een gegeven moment zend, heeft ie 11Mb. Zenden alle 20 pc's tegelijk, dan is het maar 0.55Mbps.
Is neem ik aan bij een kabel netwerk toch ook zo :?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 21:40

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Is nu wat anders, zag ik zo'n advertentie van. 54 in plaats van 11. Van Intel...

Verwijderd

Topicstarter
Ok maar de meeste AP"s hebben een in poort van 10/100 Mbps
Dus als ik een server draai en files download moet het lukken op deze zelfde snelheid voor 5 PC"s. :+

Verwijderd

Topicstarter
UUuu dus 11 Mbps die een AP kan leveren word gedeeld door alle cliens dus 11 pc"s 1 Mbps per pc en niet iedere keer opneuw 11 Mbps.
NOU ok dat wou ik ff weten. :7
Pagina: 1