Toon posts:

externe flitser voor minolta Dimage 5/7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
op aanraden van velen wil ik nu een externe flitser voor mijn Minolta Dimage 5 gaan kopen. Nu heb ik eens rondgeken op internet en zie dat de goedkoopste (3600 HS )zo'n 200 euro kost. Nu is mijn vraag: kan ik ook een ander type externe flitser gebruiken, zo ja welke en heeft er iemand hier ervaring mee op de minolta D5/D7

alvast bedankt

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:47

knakworst

Get more sats!

Volgens mij zijn er ook flitsers van andere merken in het bezit van een minolta hotshoe, die er dan ook op passen. Denk dan aan merken zoals mecablitz of sunpack. Deze zijn vaak aanzienlijk goedkoper. Vraag eens bij een grote fotozaak ernaar wat hun prijzen zijn, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig. 8-)

Verwijderd

heb een dimage 5 en een externe flitser van sunpak zijn een stuk goedkoper. Ze doen het hetzelfde.
Heb de 4000 gekocht.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:47

knakworst

Get more sats!

Wat heb je ervoor betaald, en waar heb je die gekocht?

Verwijderd

Ergens in voorburg gekocht weet niet meer hoe dat zaakje heette. was 179 euro kwijt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 12:00 schreef Kaatje_NL het volgende:
Ergens in voorburg gekocht weet niet meer hoe dat zaakje heette. was 179 euro kwijt :)
is het de moeite waard die externe flitser?

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
is het de moeite waard die externe flitser?
Ja, je foto's worden er beter van..indoor low-light situaties bv.

PC specs

Verwijderd

ja is het zeker. de interne flitser kan maar 3,5 meter hebben met die externe kan ik 20 meter flitsen :9~ en nog goed uitlichten zelfs in pikke donker. dus is zeker moeite waard.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 10:16 schreef Kaatje_NL het volgende:
ja is het zeker. de interne flitser kan maar 3,5 meter hebben met die externe kan ik 20 meter flitsen :9~ en nog goed uitlichten zelfs in pikke donker. dus is zeker moeite waard.
kun je mij een foto s'avonds gemaakt sturen zodat ik het resultaat eens kan zien?

pasjoo@yahoo.com

thx
Pagina: 1