Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Je kan beter eerst even zoeken en specs vergelijken, anders kan niemand hier er iets mee. We gaan niet allemaal benchmarks voor je zoeken, dat wordt je geacht zelf te doen. Na je zoektocht en een grote schifting wordt het tijd, om eens te gaan vragen naar ervaringen met 1 of 2 borden bij je medetweakers. Wat je nu vraagt is wel erg algemeen..
Ik heb op het moment zelfs geen idee of BE6 van Abit bijvoorbeeld de nieuwste is. En veelal kijk ik niet eens naar VIA of Intel mobo's omdat ik liever Abit heb of gewoon niet weet waar ik moet zoeken.
Als iemand kan zeggen "Nou, MOBO-X van Fabrikant-X heeft héél goede overklok mogelijkheden én 5 DIMM sloten en 5PCI en 2ISA sloten" dan ben ik al verkocht!
Die 2% sneller die de ene boven de andere is boeit me niks... Ik wil lekker veel features en goede support.
Als iemand kan zeggen "Nou, MOBO-X van Fabrikant-X heeft héél goede overklok mogelijkheden én 5 DIMM sloten en 5PCI en 2ISA sloten" dan ben ik al verkocht!
Die 2% sneller die de ene boven de andere is boeit me niks... Ik wil lekker veel features en goede support.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>VIA of Intel mobo's omdat ik liever Abit.[/quote]ff wat onduidelijkheden uit de wereld helpen: op bijna elk moederbord zit een intel of via chipset het merk kan bijvoorbeeld abit zijn maar ook asus of wat dan ook.
5pci en 2 isa gaat moeilijk worden je komt dan terrecht bij een oud boardje dit omdat isa bijna niet meer gebruikt wordt. Be6 is niet meer een van de nieuwste trouwens er is ook al een BE6-2 en een bx133 raid.
5pci en 2 isa gaat moeilijk worden je komt dan terrecht bij een oud boardje dit omdat isa bijna niet meer gebruikt wordt. Be6 is niet meer een van de nieuwste trouwens er is ook al een BE6-2 en een bx133 raid.
heb zelf sinds een paar weekie's een Asus CusL2 plankkie.. Tom heeft ut board ook bekeken e.d. en komt zeer goed uit de bus. Het board is stabiel en ik ben aan ut wachten op de Coolers
Macconner! | speed 733@1007 :)
Pagina: 1