Ik ben al (overdrijf niet) circa 2 maanden bezig deze Officejet aan te schaffen, echter ben ik naar 6 weken opzoek gegaan naar wat andere bedrijven omdat het bedrijf waar deze in bestelling staat het tot nu toe niet kon leveren. Maar over de afgelopen 2 weken heb ik een stuk of 20 bedrijven aan de lijn gehad die hem ook niet uit voorraad kunnen leveren en ze geen idee hebben wanneer wel. Ik heb inmiddels begrepen dat de leverancier die die hardware bij HP inkoopt er op een of andere manier niet aan kan komen.
Nu zijn mij wel een paar alternatieven gedaan maar die zijn gewoon belachelijk duur, deze officejet zal nl geen primair printobject worden omdat hier ook al een laserjet van een paar duizend gulden staat, het zal puur gaan om af en toe een kleurtje te printen of ff een document in te scannen (scanner die we nu gebruiken is niet winxp compitable). Maar omdat het geen primair printobject gaat worden vond ik de 750 erg leuk voor zijn prijs.
Maar nu de vraag: WAAR kan ik deze nou nog kopen? Ik zoek me rot...
Nu zijn mij wel een paar alternatieven gedaan maar die zijn gewoon belachelijk duur, deze officejet zal nl geen primair printobject worden omdat hier ook al een laserjet van een paar duizend gulden staat, het zal puur gaan om af en toe een kleurtje te printen of ff een document in te scannen (scanner die we nu gebruiken is niet winxp compitable). Maar omdat het geen primair printobject gaat worden vond ik de 750 erg leuk voor zijn prijs.
Maar nu de vraag: WAAR kan ik deze nou nog kopen? Ik zoek me rot...