Toon posts:

catalyzed polyurethane paint???

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je dit moet opbrengen en of het wel aan particulieren wordt verkocht?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:30

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Waar wil je het voor gebruiken? Het klinkt niet als een erg vriendelijk goedje...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

klinkt als verf, dat doe je meesta met een kwast, of roller :+

kweenie joh

Verwijderd

Topicstarter
het wordt welleens gebruik over prof pa speakers. Ik wil mijn topkasten er mee doer of ik moet zoeken naar een verf die er niet afgaat. ze zijn van mdf. Ik kan er ook formica over heen leggen maar dan vind ik het niet afgewerkt in de hoeken. En ik wil er geen hoekprofielen over heen doen.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:30

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op donderdag 23 mei 2002 11:30 schreef H2Ofreak het volgende:
het wordt welleens gebruik over prof pa speakers. Ik wil mijn topkasten er mee doer of ik moet zoeken naar een verf die er niet afgaat. ze zijn van mdf. Ik kan er ook formica over heen leggen maar dan vind ik het niet afgewerkt in de hoeken. En ik wil er geen hoekprofielen over heen doen.
Als je goed ontvet, primer en blanke lak gebruikt dan is gewone lak ook krasvast hoor...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
maar uit ervaaring weet ik dat als je ergens tegenaan stoot er gelijk een kras op komt.

Verwijderd

En doe een test op een plaatje staal. Neem een gebogen stuk. Had 1 vd kasten break-out stukken voor de 5.25 drivebays?

Verwijderd

Topicstarter
het komt op een mdf speaker :?

Verwijderd

Heeft weinig met CM, OC of EL te maken...

Wat je het beste kunt doen is uitzoeken wie het produceert, en dan de datasheet en appnotes lezen van het product.

Het klinkt overigens naar 2-componentenlak die gespoten moet worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.