"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
#55 bedoel je ?
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Dank je .. bedacht me net dat het niet klopte...
Probeer 's nachts dan wat meer te slapen.Op donderdag 23 mei 2002 11:19 schreef DataBeest het volgende:
Geen kode #55 meer, maar ik ben wel steeds vaker ineenkeer zomaar uitgelogd..
Maar je hebt gelijk, ik maak dit overdag ook geregeld mee.
Even opnieuw inloggen en het is weer opgelost, maar waar het nu van komt.
Hmm, nooit last van dat uitgelogt zijn.
Wel vind ik GoT vandaag een beetje traag, maar dat kan ook aan mn ineternet-verbinding liggen hier.
Wel vind ik GoT vandaag een beetje traag, maar dat kan ook aan mn ineternet-verbinding liggen hier.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ligt niet aan jouw verbinding, of wij moeten de zelfde ISP hebben in de zelfde provincie.Op donderdag 23 mei 2002 12:56 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Hmm, nooit last van dat uitgelogt zijn.
Ik heb hier namelijk ook een beetje last van.
Begrijp ik jouw nou goed jij wil meer Code 55 zodat jij je koffie kan op drinkenOp donderdag 23 mei 2002 11:13 schreef The Real Falcon het volgende:
Even een complimentje aan kees en zijn jongens. Dat GoT zo goed draait nu. Ik ben al 1 maand geen #50 code tegengekomen.. complimentje!...
1 nadeel ... de koffie is niet snel genoeg op.. als je 12 koppen zet
Ga zo door!
Misschien kan je aan de modjes vragen om een random 55 generator aan jouw account te koppelen....
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Wow..dit was even niet serieus bedoeld maar als compliment en stukje humor komt niet helemaal goed over heb ik door.. maar goed hier bij ...
Pagina: 1