Weet iemand wat ik nodig heb om het signaal van een digitale schotel (radio) kan verspreiden door mijn huis... met een soort van fm zender? ik weet dat dit legaal is als het binnenshuis blijft en niemand er last van heeft
Moet het signaal op meerde plaatsen te ontvangen zijn met FM radio's?
Anders kun je zo'n Marmitek video zendertje kopen (misschien hebben ze ook voor alleen audio), dan kun je ook schakelen.
Anders kun je zo'n Marmitek video zendertje kopen (misschien hebben ze ook voor alleen audio), dan kun je ook schakelen.
Forgive me if i'm wrong:
Ik dacht toch echt dat je zowiezo niet op de 3 meter band mag transmitten (3 meter band = tussen 88 en 108 Mhz).
Het is namelijk vrij lastig binnenshuis te houden.
Er kan altijd iemand last van hebben...
Wees maar niet bang dat de IVW je komt peilen als je zoiets gebruikt, die komen pas als er iemand begint te klagen.
Dusseeh... Ga op zoek naar een piepklein zendertje of bouw een babyfoon om.
Bleh!
Ik denk ineens aan die f*kin' babyfoons die ook op 3 meter zitten, ja die bestaan nog, die dingen zijn een grote stoorzender.
Soms veel te harde modulatie waardoor de hele straat amper naar een wat zwakkere radio zender kan luisteren.
Er zijn zelfs mensen die hebben hem gewoon 24hr/7dgn aanstaan, kun je gezellig met ze meeluisteren als iedereen naar bed gaat.
Het zijn net piraten!
Bah! mensen die die dingen gebruiken zouden ze moeten fileren!
Ik dacht toch echt dat je zowiezo niet op de 3 meter band mag transmitten (3 meter band = tussen 88 en 108 Mhz).
Het is namelijk vrij lastig binnenshuis te houden.
Er kan altijd iemand last van hebben...
Wees maar niet bang dat de IVW je komt peilen als je zoiets gebruikt, die komen pas als er iemand begint te klagen.
Dusseeh... Ga op zoek naar een piepklein zendertje of bouw een babyfoon om.
Soms veel te harde modulatie waardoor de hele straat amper naar een wat zwakkere radio zender kan luisteren.
Er zijn zelfs mensen die hebben hem gewoon 24hr/7dgn aanstaan, kun je gezellig met ze meeluisteren als iedereen naar bed gaat.
Het zijn net piraten!
Bah! mensen die die dingen gebruiken zouden ze moeten fileren!
Alles kan stuk.