• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:43
Maandag komt er bij ons een storingmonteur langs voor ons internet omdat we er nu al ongeveer 10 dagen niet of nauwelijks kunnen internetten, maar ik heb begrepen dat ze het niet zo leuk vinden als je 4 computers aan de kabelaansluiting heb hangen. (1 van de 4 is een server waar we dan dus gewoon monitor, keyboard en muis aanhagen als die ventkomt)

Kunnen ze daar wat tegen doen?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Zolang je hem alleen de server laat zien heb je geen probleem denk ik.

Download my music on SoundCloud

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:37

Sjaak_Afhaak

Bleh!

bewijs ff wegmoffelen... en als die kerel achterdochtig doet, doen speel je gewoon de "domme" user..

Hier staat tekst

• MewBie
Op donderdag 23 mei 2002 10:26 schreef dominicbout het volgende:
Zolang je hem alleen de server laat zien heb je geen probleem denk ik.
mm ik denk dat dat moeilijk gaat worden want de compu van mn pa staat ernaast en er lopen 2 netwerkkabels vanuit de server

*beeeeep*

• MewBie
ik zit me ook ineens te bedenken dat bij de protocollen ook het een en ander van inet delen staat en als hij wil kijken of het inet het weer goed doet hij toch achter de compu van mn pa moet gaan zitten ;(

*beeeeep*

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

gewoon ff de 2e netwerkkaart eruit trekken....en de kabel ff weg moffelen....

en waarom zit er dan een firewal enzo... natuurlijk ter bescerming van jullie stand alone inet PC...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• MewBie
ik denk niet dat die vent gaat geloven dat we een PI 166 MHz gebruiken als internet pc als er vlak nasst een celeroon 433 staat en op zolder (waar ik nu zit) een TB 1GHz hebben staan en bij mn broertje dan nog een PI 233.

*beeeeep*

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat komt die vent precies doen dan, waarschijnlijk hoeft ie niet eens bij je pc te zijn.......

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Pagina: 1