Gisteravond was er op CNN een stukje over het amerikaanse leger en hoe ze de soldaten trainden m.b.v een first person shooter. Die zou je dan gratis kunnen downloaden op goarmy.com omdat de amerikaanse belastingbetaler er toch al voor betaald had. Ik heb die site bekeken maar heb niets kunnen vinden.
Zijn er mensen die dit stukje ook gezien hebben en het wel hebben kunnen vinden?
Ik heb het gelezen en het is nog lang nie af, het was gisteren op de e3.
Dus nog ff w8en
Dus nog ff w8en
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Het lijkt er dus op dat hij nu nog niet te downloaden zal zijn. (Edit ==> net te laat dus)Gisteren las ik op http://games.telenet.be het volgende:
Jullie herrineren zich waarschijnlijk nog America's Army, een nieuwe Unreal-engine based FPS, gemaakt in opdracht van het Amerikaanse leger, waarover je gisteren op Telenet Games kon lezen.
Each time a soldier-character encounters a new challenge or life choice, the game uses a revolutionary real-time story engine to generate new screenplays, dialogue, scenes, sounds and actions to carry the character through a personalized story. This link between player's actions and choices results in nearly infinite story possibilities. The game features text-to-voice technology allowing for personalized simulations while combining animation with photo-realistic background images.
Wel, nu blijkt dat het spel, naast de gewone retail-versie in de winkel, ook een gratis variant zal hebben, die je voor niks zal kunnen downloaden van het net. In het spel zal je dan met zo'n 32 spelers tegelijk kunnen fraggen, en dit op 22 verschillende maps.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
check deze site voor screenshots:
http://www.avault.com/news/displaynews.asp?story=5222002-115039
http://www.avault.com/news/displaynews.asp?story=5222002-115039
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Jaah das ook fijn, dan gaat ome osama zkrz ook even oefenen met dat spelletje
weird
Ziet er goed uit 
Hm...waarom gebruiken ze OFP dan niet
Hm...waarom gebruiken ze OFP dan niet
Voor een gratis game ziet het er heel strak uit. Maar niet te vroeg aannemen dat het gratis te downloaden wordt.
Eerst zien en dan geloven...
Trouwens mooie screens zeggen niks, gameplay moet ook mee tellen.
Wat denk je zelf, als the army ze gaat gebruiken dat ze dan allenmaar aan grap denken. ik denk dat voor die lui de simulatie het meest belangrijk is (meestal zo bij een simulator he).Op donderdag 23 mei 2002 13:25 schreef TeTsUo2000 het volgende:
Voor een gratis game ziet het er heel strak uit. Maar niet te vroeg aannemen dat het gratis te downloaden wordt.
Verwijderd
Leuk om te zien dat er nergens een "health points" indicator is.
Blijkbaar is deze game echt lekker realistisch. Raak = Dood
maar aan de andere kant, waarom zou de VS een simulatie voor het haar leger vrijgeven? lekker als de taliban ofzo dat in handen krijgt, of uiteraard andere rare vogels, kenne ze mooie oefenen, het is immers een simulatie toch..!
Inderdaad laten we ze liever onschuldige games als flightsimulator gevenOp donderdag 23 mei 2002 14:09 schreef Mister_X het volgende:
maar aan de andere kant, waarom zou de VS een simulatie voor het haar leger vrijgeven? lekker als de taliban ofzo dat in handen krijgt, of uiteraard andere rare vogels, kenne ze mooie oefenen, het is immers een simulatie toch..!
De taliban werkt voor de Amerikanen. (Fbi,cia)Op donderdag 23 mei 2002 14:09 schreef Mister_X het volgende:
Weet je dat nu nog niet.
Het is meer bedoelt als reclame voor het amerikaanse leger. Het zou me niks verbazen dat het alleen gratis zal zijn voor amerikaanse inwoners en dat je dan redelijk dood gespammed wordt met: "JOIN THE ARMY NOW!"
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Hopelijk wordt het beetje leuk, en niet erg patriottisch.
Want ziet er zeker niet slecht uit voor een gratis game
Want ziet er zeker niet slecht uit voor een gratis game
Verwijderd
Ziet er wel een beetje
uit 
Ik denk niet dat we hem binnenkort ook echt gratis kunnen downloaden
Ik denk niet dat we hem binnenkort ook echt gratis kunnen downloaden
Internet kent geen grenzenOp donderdag 23 mei 2002 18:26 schreef lolo_konijn het volgende:
Het is meer bedoelt als reclame voor het amerikaanse leger. Het zou me niks verbazen dat het alleen gratis zal zijn voor amerikaanse inwoners en dat je dan redelijk dood gespammed wordt met: "JOIN THE ARMY NOW!"
Ennuh, ik dacht dat alles gratis te downloaden was
Hij komt trouwens vrij snel, al in augustus zou hij downloadbaar moeten zijn
Pagina: 1