Toon posts:

[php] gebruik maken van file propeties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment ben ik bezig met het ontwikken van een intranet. Op de voorpagina willen we de nieuwste gewijzigde bestanden tonen. Zodat mensen zien wat nieuw is, of gewijzigd is. Nu wil ik daarvoor gebruik gaan maken van de file propeties die windows meegeeft aan een bestand. Dus bv dee datum van laatste wijzeging. Is het mogelijk vanuit php bij deze gegevens te komen?
Heb al op verschillende sites gezocht maar geen van alle heeft een oplossing.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
alvast bedankt.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Met wat gesleutel aan readdir() moet het kunnen werken. Ik raadt je aan een array te maken (zie de user contributed notes op die pagina) en die te sorteren op laatst gewijzigd.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 09:50 schreef SONiCB00M het volgende:
Met wat gesleutel aan readdir() moet het kunnen werken. Ik raadt je aan een array te maken (zie de user contributed notes op die pagina) en die te sorteren op laatst gewijzigd.
thanks voor jullie tip. Ben het nu aan het bekijken. Tja het gaat mij er alleen omdat ik kan zien wat er het laatst is gewijzigd of wat er nieuw is opgekomen. Zodat ik dat kan filteren en kan tonen op de voorpagina van me intranet onder de kop wat's new of iets in die geest

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 09:53 schreef paashaas19 het volgende:

[..]

thanks voor jullie tip. Ben het nu aan het bekijken. Tja het gaat mij er alleen omdat ik kan zien wat er het laatst is gewijzigd of wat er nieuw is opgekomen. Zodat ik dat kan filteren en kan tonen op de voorpagina van me intranet onder de kop wat's new of iets in die geest
Dit is wel een oplossing maar weet iemand misschien een andere want deze lukt niet echt goed. (na 1uur proberen de moet opgegeven)alvast bedankt

Verwijderd

propeRties

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 12:16 schreef zellufs het volgende:
propeRties
ok ok je hebt gelijk....maar het probleem is toch duidelijk?
Pagina: 1