Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Zonder OS en excel-versie wordt het wat lastig... Dus als je dat even zou kunnen vertellen...
En een format-c is ook wel wat erg drastisch, niet?
En een format-c is ook wel wat erg drastisch, niet?
Uninstall het onderdeel van Excel. Installeer het daarna opnieuw !
En anders zou ik toch maar een formatje uitvoeren !!
En anders zou ik toch maar een formatje uitvoeren !!
Je kunt iig de instalatieschijf van MSOffice er is in duwen. Als ik me niet vergis zit er een "reparatie" functie op die eventuele vernaggelde bestanden opnieuw installeert. (in Excel2K zit dat ook ergens onder een menuutje in Excel zelf dacht ik, maar ik weet zo niet waar...)
PS: Ik hoop dat er geen verwarring onstaat tussen onze nicks
PS: Ik hoop dat er geen verwarring onstaat tussen onze nicks
Formatteren vind ik inderdaad te radicaal.
Ik heb met de installatie Cd-rom geprobeerd om met de functie "repareren" het te herstellen maar dat werkt niet.
(Hij installeert hem dan opnieuw!)
Ver: Excel(Office) 2000
PC: Compaq Deskpro EN, 192Mb
Dide
Ik heb met de installatie Cd-rom geprobeerd om met de functie "repareren" het te herstellen maar dat werkt niet.
Ver: Excel(Office) 2000
PC: Compaq Deskpro EN, 192Mb
Dide
Ik neem aan dat je bedoelt dat het probleem daarna ook nog bestaat. (Na het opnieuw installeren)Op donderdag 23 mei 2002 13:14 schreef Dide het volgende:
Wat gebeurt er precies al ie "crashed"? Foutmelding? BSOD? Freeze?
Inkoppertje: je hebt een virusscanner eroverheen gehaald, neem ik aan?
en BTW: [topic=309815/1/25]
Verwijderd
En nog meer zoekwerk voor je.
D'r staan wat algemene 'hangs' in besproken en enkelen gerelateerd aan bepaalde series harde schijven en bepaalde series deskpro's.
D'r staan wat algemene 'hangs' in besproken en enkelen gerelateerd aan bepaalde series harde schijven en bepaalde series deskpro's.
Weer doorzocht maar niets gevonden wat matched.
Is er geen programma wat alles logged wat hij aan verwerking doet zo dat ik kan zien waar hij de fout in gaat ?
Misschien dat hij tijdens afsluiten zijn history niet kan weg schrijven of zo iets ?
Is er geen programma wat alles logged wat hij aan verwerking doet zo dat ik kan zien waar hij de fout in gaat ?
Misschien dat hij tijdens afsluiten zijn history niet kan weg schrijven of zo iets ?
Verwijderd
Hmm, ik vrees dat 't wel erg lastig wordt met Win98 om dat soort dingen te vinden.
Crasht je pc ook als je excel start, en gelijk weer sluit, dus geen nieuw bestand maakt, of opent enzovoorts?
Crasht je pc ook als je excel start, en gelijk weer sluit, dus geen nieuw bestand maakt, of opent enzovoorts?
Ja helaas wel... maakt niet uit of er een bestand geopend is of niet.
Weet jij toevallig od dat excel nog meer logged als hij afsluit?
Weet jij toevallig od dat excel nog meer logged als hij afsluit?
Op vrijdag 24 mei 2002 10:45 schreef Dide het volgende:
Ik zag dat je een aantal postings heel snel na elkaar hebt geplaatst. Zou je voortaan in plaats van nog een reply typen, je bericht kunnen editen met deze knop:Op vrijdag 24 mei 2002 10:48 schreef Dide het volgende:
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik probeer alles als het maar het probleem maar opgelost wordt.
Je weet maar nooit wat bij Microsoft de fout is!!
SP1.....
Je weet maar nooit wat bij Microsoft de fout is!!
SP1.....
Ja genoeg..
Fromatteren en opnieuw installeren..
Win is geen open code
dus echt oplossen gaat niet!
Fromatteren en opnieuw installeren..
Win is geen open code
Probleem gevonden!!!!!!
Niet te begrijpen..maar da's normaal bij MS.
Een optische-USB muis van Logitech gaf het probleem.
Een normale Logitech muis aangesloten (PS2) en weg probleem.
Ik heb het nog gechecked door ze nog even om te draaien en toen was het weer terug!
Niet te begrijpen..maar da's normaal bij MS.
Een optische-USB muis van Logitech gaf het probleem.
Een normale Logitech muis aangesloten (PS2) en weg probleem.
Ik heb het nog gechecked door ze nog even om te draaien en toen was het weer terug!
Pagina: 1