Ik had in mijn (oude) compu nog een pci-slot over, en heb daarvoor een Sunix USB kaartje (met een Via VT6202 chipset) gekocht.
Nadat ik hem in mijn compu heb gestopt, drivers heb geinstalleert (enz enz) leek er niets aan de hand te zijn. Windows 98 (en XP Pro) hadden de kaart gededecteerd (3 usb porten en usb 2.0 en verder geen vraagtekens volgens de Device Manager). Ook bij het opstarten, geeft het hardwareoverzicht aan dat er een zooi serieele porten zijn gevonden
Dus vol goede moet sloot ik mijn Trust Ami 250S Wireless Optical muis aan.
Sja, en toen begon het.. de muis ging dus niet werken. Op de receiver zit een groen lampje dat moet gaan branden als de muis aangesloten is. En die doet het dus niet.
Ik heb op de site van Via de nieuwste drivers gedowned, en een usb 1.10 patch geinstalled. Zonder succes echter. De muis doet het wel. Er zit een ps2/usb converter bij, en als ik die gebruik werkt de muis perfect. Ergens tussen de muis/usbkaart/mobo gaat het dus fout
Iemand enig idee wat er fout kan gaan?
HardwareSpecs:
p166mmx@210 (Ik ben een arme student he
)
196MB SDRAM
Asus tx97-E (laatste bios update installed)
Asus 3dExplorer PCI grafische kaart
Voodoo 2
Realtek 100MBit netwerkkaartje
AWE Soundblaster 32 (ISA)
Edit: wat meer info
Nadat ik hem in mijn compu heb gestopt, drivers heb geinstalleert (enz enz) leek er niets aan de hand te zijn. Windows 98 (en XP Pro) hadden de kaart gededecteerd (3 usb porten en usb 2.0 en verder geen vraagtekens volgens de Device Manager). Ook bij het opstarten, geeft het hardwareoverzicht aan dat er een zooi serieele porten zijn gevonden
Dus vol goede moet sloot ik mijn Trust Ami 250S Wireless Optical muis aan.
Sja, en toen begon het.. de muis ging dus niet werken. Op de receiver zit een groen lampje dat moet gaan branden als de muis aangesloten is. En die doet het dus niet.
Ik heb op de site van Via de nieuwste drivers gedowned, en een usb 1.10 patch geinstalled. Zonder succes echter. De muis doet het wel. Er zit een ps2/usb converter bij, en als ik die gebruik werkt de muis perfect. Ergens tussen de muis/usbkaart/mobo gaat het dus fout
Iemand enig idee wat er fout kan gaan?
HardwareSpecs:
p166mmx@210 (Ik ben een arme student he
196MB SDRAM
Asus tx97-E (laatste bios update installed)
Asus 3dExplorer PCI grafische kaart
Voodoo 2
Realtek 100MBit netwerkkaartje
AWE Soundblaster 32 (ISA)
Edit: wat meer info