Toon posts:

@home helpdesk niet meer gratis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg net een nieuwsbrief van @home waarin ze het volgende schrijven;
Telefonische Klantenservice niet meer gratis

Vanaf 5 juni 2002 wordt het gratis telefoonnummer van de @Home Klantenservice omgezet naar een betaald telefoonnummer. De kosten van dit betaalde nummer zullen 10 eurocent per minuut gaan bedragen. @Home volgt hiermee andere internetproviders, die al langer een betaalde telefonische Klantenservice hebben. Een betaalde Klantenservice draagt bij aan een goede bereikbaarheid en dienstverlening. Wel gratis blijft de Klantenservice-ondersteuning via e-mail en de Online Help functie. Wij adviseren u om zoveel mogelijk de Online Help te raadplegen of uw vragen per e-mail te sturen.

Vanaf 5 juni is de @Home Klantenservice te bereiken via de onderstaande nieuwe nummers:

Voor @Home abonnees van Essent Kabelcom : 0900 - 8112
Voor @Home abonnees van Nutsbedrijven Maastricht: 0900 - 444 0079

Daarnaast zal per 5 juni een nieuw telefoonnummer worden geintroduceerd, waarop mededelingen over eventuele werkzaamheden en storingen kunnen worden beluisterd. Dit nummer is gratis: 0800-1818.

Meer informatie met betrekking tot het betaalde nummer voor de Klantenservice kunt u vinden op help.home.nl/0900.
:? Wanneer maken ze zich nu eens druk over de verbinding (o,ja er stond ook nog een stuk in over de gele en rode kaarten )

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Een betaalde Klantenservice draagt bij aan een goede bereikbaarheid en dienstverlening
Hier in Maastricht was de helpdesk altijd erg goed bereikbaar. Ik begrijp niet waarom ze er nu kosten aan verbinden :?

T.net gallery | V&A ads

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 17:53
Op donderdag 23 mei 2002 06:49 schreef Juniorrules het volgende:

[..]

Hier in Maastricht was de helpdesk altijd erg goed bereikbaar. Ik begrijp niet waarom ze er nu kosten aan verbinden :?
er is maar 1 helpdesk, dus dat verschilt niet per regio ;)

Op de tijden dat ik bel, hang je eerst 30 min in de wachtrij, en dan zeggen ze doodleuk dat de wachtij te vol is, of je ff een andere keer wilt bellen |:(

Verwijderd

Waarom is @home zo brak dan ?
Snelheid lijkt me in de meeste gevallen wel ok.
Waar zitten de problemen bij ze ?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op donderdag 23 mei 2002 07:26 schreef sjaak250 het volgende:
Waarom is @home zo brak dan ?
Snelheid lijkt me in de meeste gevallen wel ok.
Waar zitten de problemen bij ze ?
Mail servers... daar moeten ze nog wat boekjes over doorlezen :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Een tijdje terug is hier al een discussie over geweest, maar ik ben van mening dat het echt niet meer kan voor €44,99 mag je toch wel een fatsoenlijke service verwachten.
Vaak moet je als klant met een vraag worden doorgeschakeld naar de 2e lijn en daar wacht je ook minstens 10 minuten......
Als ze nu gewoon een systeem hanteren waar naar je telefoonnummer wordt gekeken voordat het gesprek wordt geaccepteerd zou het al een stuk beter werken...

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:50

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 23 mei 2002 07:15 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

er is maar 1 helpdesk, dus dat verschilt niet per regio ;)
Jawel.
Voor @Home abonnees van Essent Kabelcom : 0900 - 8112
Voor @Home abonnees van Nutsbedrijven Maastricht: 0900 - 444 0079
Zijn ze nu wel weer mobiel bereikbaar? Ik kon dat 0800-nummer niet meer bellen met mijn mobiele telefoon en ik heb geen vaste lijn :(

Ik heb trouwens een vermoeden dat het niet bij die 10 cent zal blijven...

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
Op donderdag 23 mei 2002 10:12 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Jawel.
[..]

Zijn ze nu wel weer mobiel bereikbaar? Ik kon dat 0800-nummer niet meer bellen met mijn mobiele telefoon en ik heb geen vaste lijn :(

Ik heb trouwens een vermoeden dat het niet bij die 10 cent zal blijven...
Als je geen vaste lijn hebt OF gewoon persé met GSM wil bellen: @home heeft daarvoor een appart telefoonnummer !!!
Voor mobiele bellers gelden de volgende nummers:

Essent Klanten bellen mobiel met: 020-88 55 886.
Maastricht Klanten bellen mobiel met: 020-88 55 888.
Maastricht Klanten ? mag je dan ook Maastrichts praten ???
- Het algemene e-mail adres is: support@home.nl

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Verwijderd

Eerst meer geld betalen om de "goede" service te handhaven, en dan nu ook nog geld vragen voor het bellen :( echt belachelijk!!!
Pagina: 1