Deze dingen zouden goddelijk zijn voor een baybus op een Lian-li of andere alu kast volgens mij:

Ze zijn groot! 27mm doorsnee. Hier zijn de features:
C&K VR series Vandal Resistant Switch
-Robust, anodized aluminium body
-Tested endurance better than 5 million operations
-Low travel switch constructionn maximises vandal resistance
-24mm threaded body and locking ring suitable for differing panel thickness
-Gold plated contacts for low-level switching (0.5W max @ 20VDC max)
Prijs is wel een minpunt(je), per stuk kosten ze 18,06 voor de metallic knop met rode led en 19,69 voor de andere knoppen, discount bij 100+ stuks is ong. 3 euro per stuk.
Ik zou er zeker wel 54 euro voor overhebben voor 3 van die dingen, als daar nog 9 euro van af kan dan is het helemaal mooi.
Wie wil er nou geen vandal resistant baybus?
P.S. Een ding: Ik heb de ballen verstand van electronica dus ik weet niet zeker of ik ze wel kan gebruiken voor wat ik wil, nl. knopjes voor 7/12V fan switch die gaan branden als de fans op hard staan.
De .pdf datasheet kun je hier vinden: http://members.ams.chello.nl/r.berl/13626.pdf

Ze zijn groot! 27mm doorsnee. Hier zijn de features:
C&K VR series Vandal Resistant Switch
-Robust, anodized aluminium body
-Tested endurance better than 5 million operations
-Low travel switch constructionn maximises vandal resistance
-24mm threaded body and locking ring suitable for differing panel thickness
-Gold plated contacts for low-level switching (0.5W max @ 20VDC max)
Prijs is wel een minpunt(je), per stuk kosten ze 18,06 voor de metallic knop met rode led en 19,69 voor de andere knoppen, discount bij 100+ stuks is ong. 3 euro per stuk.
Ik zou er zeker wel 54 euro voor overhebben voor 3 van die dingen, als daar nog 9 euro van af kan dan is het helemaal mooi.
Wie wil er nou geen vandal resistant baybus?
P.S. Een ding: Ik heb de ballen verstand van electronica dus ik weet niet zeker of ik ze wel kan gebruiken voor wat ik wil, nl. knopjes voor 7/12V fan switch die gaan branden als de fans op hard staan.
De .pdf datasheet kun je hier vinden: http://members.ams.chello.nl/r.berl/13626.pdf