Toon posts:

[animo check] met./black drukknoppen met LED!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze dingen zouden goddelijk zijn voor een baybus op een Lian-li of andere alu kast volgens mij:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/r.berl/103755.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/r.berl/103779.jpg

Ze zijn groot! 27mm doorsnee. Hier zijn de features:

C&K VR series Vandal Resistant Switch

-Robust, anodized aluminium body
-Tested endurance better than 5 million operations
-Low travel switch constructionn maximises vandal resistance
-24mm threaded body and locking ring suitable for differing panel thickness
-Gold plated contacts for low-level switching (0.5W max @ 20VDC max)

Prijs is wel een minpunt(je), per stuk kosten ze 18,06 voor de metallic knop met rode led en 19,69 voor de andere knoppen, discount bij 100+ stuks is ong. 3 euro per stuk.

Ik zou er zeker wel 54 euro voor overhebben voor 3 van die dingen, als daar nog 9 euro van af kan dan is het helemaal mooi.

Wie wil er nou geen vandal resistant baybus? >:)

P.S. Een ding: Ik heb de ballen verstand van electronica dus ik weet niet zeker of ik ze wel kan gebruiken voor wat ik wil, nl. knopjes voor 7/12V fan switch die gaan branden als de fans op hard staan.

De .pdf datasheet kun je hier vinden: http://members.ams.chello.nl/r.berl/13626.pdf

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
zien er wel kewl uit, maar dan zouw ik weer een nieuwe baybuz moeten makne :'(

Verwijderd

Wooh.. mooie knopjes.
Maar 40 piek voor een druk knopje word me echt te gek.
Je hebt er toch al gauw een stuk of 5 nodig.

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wel mooi.
Maar voor dat geld koop ik een knopje zonder ledje en zet ik hem erzelf in voor een stuk minder geld.

Sorry ik doe niet mee.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Hmmmz, hele mooie knoppies, maar veel te duur :)
Ik vind die alu draaiknoppen van Conrad al duur en die zijn maar 3 ofzo :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:47

AcouSE

Swedish Chef

Wat moet je nou met vandalismebestendige schakelaars? Kun je volgens mij beter ff verder zoeken en een hoop geld besparen.

Vraag anders eens een catalogus van APEM aan (www.apem.com).

Bij ons hier in de lift zitten ook zulke knoppen met led, maar die zijn vast niet zo duur.

Daarnaast heb je een schakeling nodig om van je drukknop een regelaar te maken om van een pulsfunctie naar 0-7-12V te gaan. Zoiets dus:
[topic=253405/1/50]

Verwijderd

Topicstarter
Tja, was ik al bang voor. -_-

Trouwens, meet het ff uit, van deze knopjes passen er maar net 4 op je baybus, ze zijn echt groot en ik heb ze wel eens eerder in liften ed. gezien.

Misschien lijkt "vandal proof" jullie niet zo handig maar dan zou je moeten weten wat voor gasten hier over de vloer komen. ;)
Pagina: 1