Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Voor een tekstvak heb je \n nodig.
Het is trouwens <br />
Gek dat jij dat wel ziet langskomen en ik nooit. </ br> bestaat natuurlijk niet....xtentic:
</ br> zie ik vaag langskomen..mischien dat dat jou helpt
Het is trouwens <br />
Verwijderd
Bijvoorbeeld je variabelen "POSTEN" ipv "GETTEN"Op donderdag 23 mei 2002 03:19 schreef www.Goku.nl het volgende:
... De URL die ik nu gebruik in de link is trouwens ook niet echt mooi (onwijs lang), misschien is daar ook een oplossing voor?
Thanks. Ik heb het inmiddels al opgelost op een wat andere manier. Ik heb een vbb code aangemaakt(zoals [ img] en zo, die vervangen wordt door een enter. Die code geef ik mee... beetje ranzig, maar het werkt
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Omdat we nu eigenlijk een functie br2nl nodig hebbendrm : waarom heb ik deze nog niet voorbij zien komen
ah * drm las niet goedddc: Omdat we nu eigenlijk een functie br2nl nodig hebben
Newlines ( "\n" ) in een textarea zouden gewoon newlines op moeten leveren...
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
of \r tog?Op donderdag 23 mei 2002 15:31 schreef drm het volgende:
[..]
ah * drm las niet goed
Newlines ( "\n" ) in een textarea zouden gewoon newlines op moeten leveren...
In feite is \n een Newline character, en \r een carriage return character (oftewel terug naar het begin van de regel).Schum1:
of \r toch?
Basically is het zo dat bij het opslaan van bestanden in Windows text-formaat een \n\r nodig is voor een nieuwe regel, in *nix een \n en op een Mac \r.
Maar voor browsers maakt het niet zo veel uit wat je doet. Maar \n is het meest gebruikt, dus die zou ik ook gebruiken
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Op donderdag 23 mei 2002 07:09 schreef ddc het volgende:
Voor een tekstvak heb je \n nodig.
[..]
Gek dat jij dat wel ziet langskomen en ik nooit. </ br> bestaat natuurlijk niet....
Het is trouwens <br />
Pagina: 1