[MSN/Breezer] Ik vind 't wel welletjes...

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Ik vind de sfeer superslecht. De helft van de topics gaat over een meisje wat msn zou gebruiken of breezers zou drinken. NOU EN! Ik gebruik msn EN icq en drink breezers EN bier, ben ik nu ook een msn-hunk of breezer-gay? |:(

De laatste tijd kom ik echt amper meer in de HK, alleen al om de reden dat het stikt van de topics daarover. Een paar weken geleden hoopte ik dat het wel zou overwaaien maar iedereen verdoet nog steeds z'n tijd met het zoeken naar plaatjes van lieve meisjes met lang blond haar.

De waarheid is volgens mij gewoon dat minstens 50% van de users in die topics zelf ook msn gebruikt en breezers drinkt, maar dat zullen maar weinig toegeven.

Waar open ik dit topic nou voor? Om te weten te komen of ik de enige ben die zich hier aan begint te ergeren. Van mij mag er een slot op elk msn/breezer topic. How about that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 23 mei 2002 02:41 schreef GerbenW het volgende:

De waarheid is volgens mij gewoon dat minstens 50% van de users in die topics zelf ook msn gebruikt en breezers drinkt, maar dat zullen maar weinig toegeven.
voorzichtige schatting, maar je onderbouwd daarmee nou nog niet geheel je eigen ergernis.

natuurlijk is de HK terrein voor na-blaters; een gebrek aan creativiteit is een goede voedingsbodem voor dit soort 'hypes'.

de HK is gewoonweg een forum, en daarop wordt binnen een sociale omgeving ge-chat, het niveau is het gevolg van het soort mensen dat daar reageert.

uiteindelijk zal ook deze rage wel overwaaien, daar beleid van te maken zou ik, net als met de bobby-the-kitten-plaatjes niet echt terecht en waarschijnlijk ook evenzeer sfeerverpestend vinden (maar heb geen recht van spreken, kom nauwelijks in de HK, vanwege het feit dat ik me daar gewoonweg niet thuis voel, en daar is de kous dan mee af).

Wat zoek je zelf in de HK en waarom zou de meerderheid daar zich aan jou aan moeten passen?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

*Yoshi gebruikt ook MSN en wat breezers in de koelkast staan :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joh, in de hk is het niveau nou eenmaal om te huilen :) das al heel lang zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 03:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Eerste punt: waarom is jouw naam nou weer hetzelfde als mijn ondertitel? :) lol
voorzichtige schatting, maar je onderbouwd daarmee nou nog niet geheel je eigen ergernis.
Ok, dan voeg ik daar als onderbouwing nog aan toe dat ik vind dat het flauw wordt omdat ik (en velen met mij) het uiterlijk van een meisje een slechte basis voor een oordeel vinden. Bovendien is juist zo'n msn-topic één en al ergernis jegens die meisjes! Met zo'n topic wordt ergernis gecreëerd en als gevolg erger ik me weer aan zulke users.
natuurlijk is de HK terrein voor na-blaters; een gebrek aan creativiteit is een goede voedingsbodem voor dit soort 'hypes'.
Dat is netjes geanalyseerd en je hebt nog gelijk ook.
de HK is gewoonweg een forum, en daarop wordt binnen een sociale omgeving ge-chat, het niveau is het gevolg van het soort mensen dat daar reageert.

uiteindelijk zal ook deze rage wel overwaaien, daar beleid van te maken zou ik, net als met de bobby-the-kitten-plaatjes niet echt terecht en waarschijnlijk ook evenzeer sfeerverpestend vinden (maar heb geen recht van spreken, kom nauwelijks in de HK, vanwege het feit dat ik me daar gewoonweg niet thuis voel, en daar is de kous dan mee af).
Het zal inderdaad wel overwaaien. De huidige topics mogen van mij ook best openblijven, maar als ik HK-mod had ik wel subtiel laten doorschemeren dat het niveau nu wel weer wat omhoog kan.
Wat zoek je zelf in de HK en waarom zou de meerderheid daar zich aan jou aan moeten passen?
Als ik me verveel (wat op zich al redelijk zeldzaam is tegenwoordig) laat ik me gewoon verassen door de HK, maar nu weet ik al wat ik kan verwachten. Ok, er is vast genoeg leuks, maar daar doel ik nu niet op. Wel zit ik 's nachts wel eens op #huiskamer @ irc.tweakers.net, daar is 't niveau tenminste iets normaler en soms zelfs hoog (over linux en vage muziek!). Maarreehhh mja niemand in de HK hoeft me aan alleen mij aan te passen. Daarom vroeg ik me gewoon af of er meer waren die hier zo over dachten..

Respect @ LuNaTiC/Llewella die daar elke dag worden geacht te modden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

Arno

PF5A

Ik vind de lol er nu wel vanaf.... net zoals de hamers en die kat is dit nu echt niet leuk meer :{

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het gaat natuurijk niet alleen om msn en breezer. het gaat natuurlijk ook over de hele houding, taalgebruik en de 10.000 vriendjes/telefoonummers die ze in een week hebben.
En van die irritante namen als I BeN VeRliEfd Op Je ****!!!! ECHT WAAR o.i.d.... enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, erg irritant inderdaad. Maar ik denk ook dat het een generatieverschil begint te worden. Bij mij op werk zitten ook wat van die types, net 16 jaar, lullen alleen stoer over brommers, zuipen en neuken en drinken, je raadt het al, breezers.

Dan punt 2: probleem is er, wat doen we eraan. Ik denk dat dit gewoon een "generatiekloof is", want jij bent wat volwassener, wilt wat meer diepgang, geen oppervlakkig gelul over "die en die is een lekker wijf". Zij zijn lam van de breezers en vinden ieder onderwerp prima. Misschien wordt het tijd voor "Het grote MSN/Breezer topic" ofzo, dan concentreer je het in 1 topic dat je niet hoeft te lezen als je uitgepuberd bent :)

Die MSN nicknames erger ik me ook kapot aan. Moet er met de nick nou gemeld worden dat "Je goudvis gisteren bijna verdronken was en vandaag door de dierenarts wat medicijnen zijn voorgeschreven zodat hij er weer bovenop komt"??? Dat soort mensen gooi ik trouwens steevast van mijn lijst >:)

[sub] * Grrrrrene moet wel MSN gebruiken, vrienden snappen ICQ niet :X [/sub]
Op donderdag 23 mei 2002 04:48 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Respect @ LuNaTiC/Llewella die daar elke dag worden geacht te modden..
So true, HK is echt _niet_ makkelijk. Wat je ook doet, 't is altijd fout.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

ja inderdaad vind het echt te ver gaan :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selfdefence
  • Laatst online: 10-01-2022
Op donderdag 23 mei 2002 07:13 schreef Traag het volgende:
Ik vind de lol er nu wel vanaf.... net zoals de hamers en die kat is dit nu echt niet leuk meer :{
Nou je het zegt, dat 'Topics for dummies' plaatje heeft ook zijn beste tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
kijk ik kan me ook wel voorstellen dat sommige nicks op msn irri zijn...

en dat sommige meiden best dom kunnen overkomen...

maar bijvoorbeeld in dat laatste webcam topic van mij daar werd die vriendin uitgescholden voor msn slet of breezer slet... ze kennen die meid niet eens persoonlijk en dat soort dingen vind ik toch wel flames eigenlijk...

nou kan je misschien wel zeggen dat ik dat zelf gedaan heb (heb ik ook) en ik weet ook dat er een aantal (groot aantal) oversexte pubers hier zitten...

maar je kan ook te ver gaan dat er een keer geschreeuwd word p**pen bitch naja goed zij kan daar ook wel om lachen.

maar als dat 30x gezegd wordt door 1 persoon op irc (ik noem geen namen) **kuch** peertje...
dan tjah

maar hoe kan je iemand een slet noemen als je der niet eens persoonlijk kent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Edit:

LOL:dacht dat dit HK was :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 23 mei 2002 07:13 schreef Traag het volgende:
Vind ik ook... maar dan vinden ze dadelijk weer iets nieuws en dan komen daar weer 400 topics over. :P

Ik reageer ook nauwelijk in die msn/breezer topics... gewoonweg omdat die toch altijd hetzelfde zijn.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 23 mei 2002 07:55 schreef Grrrrrene het volgende:
Tsja, erg irritant inderdaad. Maar ik denk ook dat het een generatieverschil begint te worden. Bij mij op werk zitten ook wat van die types, net 16 jaar, lullen alleen stoer over brommers, zuipen en neuken en drinken, je raadt het al, breezers.

Dan punt 2: probleem is er, wat doen we eraan. Ik denk dat dit gewoon een "generatiekloof is", want jij bent wat volwassener, wilt wat meer diepgang, geen oppervlakkig gelul over "die en die is een lekker wijf". Zij zijn lam van de breezers en vinden ieder onderwerp prima. Misschien wordt het tijd voor "Het grote MSN/Breezer topic" ofzo, dan concentreer je het in 1 topic dat je niet hoeft te lezen als je uitgepuberd bent :)

Die MSN nicknames erger ik me ook kapot aan. Moet er met de nick nou gemeld worden dat "Je goudvis gisteren bijna verdronken was en vandaag door de dierenarts wat medicijnen zijn voorgeschreven zodat hij er weer bovenop komt"??? Dat soort mensen gooi ik trouwens steevast van mijn lijst >:)

[sub] * Grrrrrene moet wel MSN gebruiken, vrienden snappen ICQ niet :X [/sub]
[..]

So true, HK is echt _niet_ makkelijk. Wat je ook doet, 't is altijd fout.
Toch best erg dat dit 100% waar is :{

Ik gebruik zelf ook msn en drink af en toe ook wel een breezer. Zal me persoonlijk een worst wezen wat mensen daar over denken. Ik kom nauwelijks in de HK, maar merk wel dat idd veel topics over die breezer gevallen gaan i.c.m. msn en vrouwen (sorry, ik ga het geen sletjes of geile wijven noemen, daar erger ik me soms nog meer aan :{ )

Kan er idd geen algemeen topic komen? Kunnen ze daar al hun troep posten wat zij blijkbaar nog grappig vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 10:09 schreef We Are Borg het volgende:
Kan er idd geen algemeen topic komen? Kunnen ze daar al hun troep posten wat zij blijkbaar nog grappig vinden :)
En dan > /dev/null ofzo? Van mij hoeft 't allemaal niet hoor, zoals veel dingen @ HK.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op donderdag 23 mei 2002 10:11 schreef blackd het volgende:

[..]

En dan > /dev/null ofzo? Van mij hoeft 't allemaal niet hoor, zoals veel dingen @ HK.
Leg ff uit plz, want begrijp je hier niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 10:26 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Leg ff uit plz, want begrijp je hier niet :)
Nou van mij hoeft al dat breezer gedoe niet, zelfs niet in 1 groot lang topic.
> /dev/null betekent (in Linux termen) dat 't verwijderd wordt.
Snappie?

Ik heb laatst een beetje pleidooi gehouden voor de HK in GvF, dat het als extra is, en er toch ook wel moet zijn voor een beetje offtopic geklets, maar de troep die ik soms via Active Topics (ik ken de aangepaste Active Topics ook ;)) tegenkom, hoort ten eerste niet op een techfora, en ten tweede is soms een beetje teveel van het goede, zoals GerbenW en [Airwolf] ook al aangeven. Zoals de MSN dozen verkiezingen o.i.d., ga dat ff ergens anders doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Laatst online: 19:04

dominic

will code for food

Wat maakt het in godsnaam nou uit wat je drinkt? Kan me niet voorstellen dat dat een impact zou kunnen hebben op je imago. De discussie "Ik drink breezer/ik drink geen breezer" is volkomen zinloos.

Denk dat het meer gaat om mensen die zich gewoon belachelijk gedragen.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op donderdag 23 mei 2002 10:34 schreef blackd het volgende:

[..]

Nou van mij hoeft al dat breezer gedoe niet, zelfs niet in 1 groot lang topic.
> /dev/null betekent (in Linux termen) dat 't verwijderd wordt.
Snappie?

Ik heb laatst een beetje pleidooi gehouden voor de HK in GvF, dat het als extra is, en er toch ook wel moet zijn voor een beetje offtopic geklets, maar de troep die ik soms via Active Topics (ik ken de aangepaste Active Topics ook ;)) tegenkom, hoort ten eerste niet op een techfora, en ten tweede is soms een beetje teveel van het goede, zoals GerbenW en [Airwolf] ook al aangeven. Zoals de MSN dozen verkiezingen o.i.d., ga dat ff ergens anders doen...
Ah, ok, ben niet zo'n linux freak :P Maar goed, als je 1 topic doet dan heeft de rest er geen last van en die mensen die er over willen praten kunnen dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 10:38 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Ah, ok, ben niet zo'n linux freak :P Maar goed, als je 1 topic doet dan heeft de rest er geen last van en die mensen die er over willen praten kunnen dat :)
Ik ben ook niet zo'n Linux freak meer, en ook geen Huiskamer freak, dus van mij hoeft eigenlijk ook dit niet. Ik denk dat het, ook wat dominicbout zegt, bepaald gedrag is van mensen. Willen wij dit gedrag op GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Grrrrrene, ik heb het helemaal met je eens en kan eigenlijk niet echt iets zinvols toe voegen.

maar ik denk idd dat het komt door de 'generatie' kloof, het leeftijds verschil.

Ik zelf ben niet een van de jongsten hier op got, maar hoor ook neit bij de veterane (zou zeggen zie user id, vrij nieuw)

Maar goed, zou zeggen doe een 'request' of zo, voor een nieuw thema forum??? waar je hk toegang voor nodig hebt :)
Maar ik vind 't een beetje bull shit; meisje van 15 dat msn gebruikt en breezers drinkt = MSNsletje in hk taal.
Ik zie 't probleem niet, is volgens mij een dood normale meid hoor, en absoluut nix mis mee.

Gooi d'r gewoon een poll in de hk waar 'men' op kan stemmen hoe men over de 'msn / breezer drinkende meisjes' topics denkt.

Mijn vote heb je; mag wel eens af gelopen zijn of in iedergeval een stuk minder.

GerbenW for president

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
En wat dacht je dan van alle heisa rondom het 500.000e topic? En het geklaag daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op donderdag 23 mei 2002 10:49 schreef blackd het volgende:
En wat dacht je dan van alle heisa rondom het 500.000e topic? En het geklaag daarna?
Dat was echt om erg :{ Een niveau, niet normaal zeg. En dan die HK met allemaal gemaakte topics om sneller de 500000 te bereiken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op donderdag 23 mei 2002 10:49 schreef blackd het volgende:
dat staat toch wel ff helemaal los van het breezer gedoe?

Oww.. je zal het wel over hetzelfde gedrag hebben, ik vatte hem ff nie ;)
Achja.. d'r is maar een keer een 500000ste topic :+

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Kan het er wel mee eens zijn hoor, overal steekt het de kop op. Een paar keer heb ik toen een paar topics op slot gegooid met de vraag of er nou niet genoeg topics liepen over MSN en Breezers.

Als ik nu ff snel de topiclist in HK doorkijk, zie ik eigenlijk al geen topics daar meer over. Natuurlijk worden in andere topics ook over MSN of breezers geluld, maar daar kun je dan weinig aan doen of verbieden.

Mijn raad is gewoon: kom je weer een topic over MSN of breezers (de zoveelste nutteloze herhaling van voorgaande), meld het in SM en ik gooi het met alle liefde op slot.

Het is nl verder nooit een geheim geweest dat ik zelf ook een hekel heb aan ellenlange nietszeggende MSN/IRC logjes (om maar een voorbeeld te noemen).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 10:55 schreef SWINX het volgende:

[..]

Het is inderdaad een beetje offtopic, maar dat heeft, denk ik, ook wel een beetje met het gedrag temaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op donderdag 23 mei 2002 10:55 schreef SWINX het volgende:

[..]

Oww.. je zal het wel over hetzelfde gedrag hebben, ik vatte hem ff nie ;)
Achja.. d'r is maar een keer een 500000ste topic :+
Maar je hebt ook het 600.000 / 700.000 / 800.000 / 900.000 >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 10:59 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Maar je hebt ook het 600.000 / 700.000 / 800.000 / 900.000 >:) :P
Ik hou mijn hart vast :{

Kijk ook ff hiernaar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/503002
Dan gaan ze toch daar msn/breezeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op donderdag 23 mei 2002 10:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Kan het er wel mee eens zijn hoor, overal steekt het de kop op. Een paar keer heb ik toen een paar topics op slot gegooid met de vraag of er nou niet genoeg topics liepen over MSN en Breezers.

Als ik nu ff snel de topiclist in HK doorkijk, zie ik eigenlijk al geen topics daar meer over. Natuurlijk worden in andere topics ook over MSN of breezers geluld, maar daar kun je dan weinig aan doen of verbieden.

Mijn raad is gewoon: kom je weer een topic over MSN of breezers (de zoveelste nutteloze herhaling van voorgaande), meld het in SM en ik gooi het met alle liefde op slot.

Het is nl verder nooit een geheim geweest dat ik zelf ook een hekel heb aan ellenlange nietszeggende MSN/IRC logjes (om maar een voorbeeld te noemen).
Mijn lijstje topics is idd ook alleen waar er over gepraat wordt maar niet het hoofd onderwerp. Ik zal het onthouden van de SM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 11:02 schreef blackd het volgende:

[..]

Ik hou mijn hart vast :{

Kijk ook ff hiernaar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/503002
Dan gaan ze toch daar msn/breezeren?
Maak je niet druk.... de volgende keer slaan we die wel over daar zorgen de modjes/admins wel voor.

Verder is het nivo in de HK nog lager dan uhm... laag ? Maja je ken er nix aan doen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 11:08 schreef mgfun het volgende:
Maja je ken er nix aan doen enzo.
Dat betwijfel ik... Ik kan alleen niet zoveel zeggen over de HK, want ten eerste kom ik er nauwelijks, en ten tweede zit ik hier ook niet zo erg lang. Ik ken alleen de HK, en er was een tijd dat die er niet was, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 11:12 schreef blackd het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik... Ik kan alleen niet zoveel zeggen over de HK, want ten eerste kom ik er nauwelijks, en ten tweede zit ik hier ook niet zo erg lang. Ik ken alleen de HK, en er was een tijd dat die er niet was, etc.
Misschien dat ze een regel moet maken dat er maar 1 topic per onderwerp mag zijn zodat je niet 20 topics over MSN Meisjes krijgt. Naja je snapt me wel neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 23 mei 2002 08:15 schreef Selfdefence het volgende:
Nou je het zegt, dat 'Topics for dummies' plaatje heeft ook zijn beste tijd gehad.
Die is toepasselijk op bijna elke topix related vraag en kan daarom dusdanig nog wel. Die BrEeZaH ellende in de HK staat overal te pas en te onpas en is dit niet helemaal te vergelijken :P

Problemen met het plaatje zelf: blame WebGoodie :D :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 11:22 schreef mgfun het volgende:

[..]

Misschien dat ze een regel moet maken dat er maar 1 topic per onderwerp mag zijn zodat je niet 20 topics over MSN Meisjes krijgt. Naja je snapt me wel neem ik aan...
Ik snap 't, het is alleen wel (als ik 't volgende begrip goed begrijp tenminste) symptoombestrijding.
Op donderdag 23 mei 2002 11:24 schreef Traag het volgende:

[..]

Die is toepasselijk op bijna elke topix related vraag en kan daarom dusdanig nog wel. Die BrEeZaH ellende in de HK staat overal te pas en te onpas en is dit niet helemaal te vergelijken :P
Het is een beetje een standaard antwoord geworden, en dat is ook gebeurd met het [bobbythekitten.jpg] ding. Rare/onzinnige opmerking? -> Bobby the kitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 10:53 schreef We Are Borg het volgende:
Dat was echt om erg :{ Een niveau, niet normaal zeg. En dan die HK met allemaal gemaakte topics om sneller de 500000 te bereiken :{
Daar kan je toch iets aan doen? In de algemene FAQ staat dat de ratio non-tech en tech-posts nooit uit evenwicht mag zijn in de zin van meer non-tech dan tech.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen die veel rommeltopics creëren om niets, die balans in evenwicht hebbben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

[..]

ik vind eigenlijk die vergelijking wel terecht, misschien zelfs eerder in het nadeel van het 'topix voor dummies' plaatje uitvallen.

wat je op een forum ziet gebeuren dat er soms in-crowd grapjes ontstaan, bepaalde sterke beelden/beeldspraken die door hun communicatieve waarde door anderen worden opgepikt.

dat is zelf niet slecht, zelfs goed te noemen, dat bevorderd de eenheid in het forum, het groepsgevoel, en vaak zijn het ook hele duidelijke of humoristische dingen.

het gevaar is echter het moment waarop de sterke communicatieve waarde omslaat in een grapje dat door een kleine groep zelf eindeloos herhaald wordt zonder dat mensen niet direct binnen deze groep er nog begrip voor hebben.

de beeldspraak is een wereld in zichzelf geworden en wordt een soort cliché-antwoord gebruikt door mensen die de moeite niet meer doen een bedachtzaam antwoord te geven.

het 'Topix voor dummies'-plaatje is een cliché-antwoord om terechte vragen over funcionaliteiten de kop in te drukken geworden, iedere discussie over wat men met het forum als applicatie eigenlijk wil bereiken wordt er de kop mee in gedrukt. Het is een dooddoener.

Aan de 'breezer'-hype zit een wel heel grappig tintje:
las in één van de hier gepostte threads de uitleg van iemand waarom zij een aversie tegen 'MSN-sletjes' hadden;

"dit waren mensen met schapen-en-koeien-gedrag, die elkaar naliepen en cliché-gedrag vertoonden, ze liepen elkaar na" Bron

daarnaast is het natuurlijk zo dat veel van de types in de HK met hun kritiek zich eerder lijken te richten op hun eigen gemeenschap, daarom kan ik er best nog wel om lachen, deze hype is er wel degelijk eentje die van zelf-inzicht en -kritiek getuigd :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik erger me er eigenlijk wel aan, want ik ken eigenlijk geen enkel meisje zowat dat niet aan die eisen voldoet. Is nu eenmaal mode ben ik bang en daar kan je wel massaal op kankeren in de HK (ik vind breezers ook maar helemaal niks), maar na 25 keer heb je het toch echt wel gehad en wordt het gezeur irritanter dan het BrEeEeEzAh zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 23 mei 2002 15:11 schreef Frank_N het volgende:

[..]

Daar kan je toch iets aan doen? In de algemene FAQ staat dat de ratio non-tech en tech-posts nooit uit evenwicht mag zijn in de zin van meer non-tech dan tech.
Nou gelukkig niet!

Dan krijg je dat mensen maar bullshit in de techfora gaan posten om een beetje een ratio te houden :o.

Het lijkt mij trouwens niet nodig om daar regels over te gana maken... Het is op het hele internet een rage om dat af te gaan zeiken. CU2 en breezers en weet ik veel wat. Als het je teveel wordt, laat dat dan een signaal zijn: Dat je de huiskamer ontgroeid bent, of dat het helemaal niet leuk is om daar de hele dag in te gaan lezen enzo..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

[..]

Ook al is ie misschien wel toepasselijk; op een gegeven moment is het leuk geweest. En dat moment ligt al enige maanden achter ons, IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:54 schreef JvS het volgende:
Nou gelukkig niet!
Euh, hoe interpreteer jij dan dit stukje uit jullie eigen faq? Ik heb de toepasselijke stukken in bold gezet, eerder dan de rest weg te knippen. Zo kan je mijn geen selectief quoten verwijten.

Mij kan het gedoe in HK niet schelen, ik kom er nooit, maar als de faq niet toegepast wordt, wijzig hem dan of pas het wel toe.
De chat fora zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus. Vergeet niet dat SG en vooral HK een extra zijn, en geen doel moeten zijn. Mocht blijken dat na het verkrijgen van HK access de ratio tussen je tech en non-tech posts scheef gaat, dan zullen we je verzoeken daar wat aan te doen. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan kun je een temp-ban voor HK of SG krijgen totdat de boel weer op orde is.

Tech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes, Tweakers.net Frontpage Feedback, Tweakers.net Moddereter forum en Schop een Modje. Er wordt in de tech fora wel van je verwacht dat je serieus bijdraagt aan de discussie. Post met "Ik ook", "welles/niets", "Goh, gek hoor", worden niet gewaardeerd. Als blijkt uit je gedrag dat je alleen bezig bent om HK access te krijgen, dan wordt het HK privilege je bij voorbaat ontnomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntsx
  • Laatst online: 07-02-2024
[en als je nou]

zelf de hypes maakt? das toch ook een sport?

too fly for a white guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:34

Neophyte

it's back....

Niveau is toch al ver te zoeken bij sommige mensen :(

[topic=503372/1/25]

Deze user dacht precies hetzelfde als ik. :)

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Voorstel :

Rename Huiskamer naar Onzinforum. We zijn toch weer op dat niveau aangekomen. :D

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 18:09 schreef -ProXy- het volgende:
Voorstel :

Rename Huiskamer naar Onzinforum. We zijn toch weer op dat niveau aangekomen. :D
Betere suggestie: /dev/null of TC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 16:53 schreef m-m het volgende:
Ik erger me er eigenlijk wel aan, want ik ken eigenlijk geen enkel meisje zowat dat niet aan die eisen voldoet. Is nu eenmaal mode ben ik bang en daar kan je wel massaal op kankeren in de HK (ik vind breezers ook maar helemaal niks), maar na 25 keer heb je het toch echt wel gehad en wordt het gezeur irritanter dan het BrEeEeEzAh zelf.
Precies.
Het is nu eenmaal in de mode, en daar doe je toch niet veel aan. Bij ons op school voldoet nu ook zeker 50% van de meiden aan "de HK BrEeZaH sletjes norm", terwijl het grootste deel dat eigenlijk helemaal niet is.
Ik ben dat hele BrEeZaH gezeur onderhand ook helemaal zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 18:10 schreef blackd het volgende:

[..]

Betere suggestie: /dev/null of TC2
Jij met je /dev/null en TC2 :)
Bij de term 'Huiskamer' denk ik gewoon aan een gezellige hangplek om wat te lullen over vanalles en nogwat. Daar zou ik de huiskamer ook graag voor houden.
Voor alles wat gewoon dom gelul is zou er eventueel een Onzin Forum kunnen worden geopend, maar iets in me zegt dat dat wel niet zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 22:40 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Jij met je /dev/null en TC2 :)
Sjah, Sorry hoor.. ;)
Bij de term 'Huiskamer' denk ik gewoon aan een gezellige hangplek om wat te lullen over vanalles en nogwat. Daar zou ik de huiskamer ook graag voor houden.
Dat heb ik dus ook, en dat is ook het geval bij sommige topics, maar bij het overgrote deel (heb ik zo de indruk) is het niveau (ookal zal het misschien nooit hoger komen dan slap lullen) errug laag.
Voor alles wat gewoon dom gelul is zou er eventueel een Onzin Forum kunnen worden geopend, maar iets in me zegt dat dat wel niet zal gebeuren.
Mja, nog een GC forum erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 23 mei 2002 22:42 schreef blackd het volgende:
Mja, nog een GC forum erbij...
Niet de HK klonen insert desperate smile here

:+

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 22:45 schreef Traag het volgende:

[..]

Niet de HK klonen insert desperate smile here

:+
Ach.. de :'( smile is ook wel van toepassing misschien..

Als dat plan zou worden doorgevoerd zou er ook weer een speciaal beleid moeten worden opgesteld en zouden de modjes het nog drukker krijgen met moven/locken van topics. Bij nader inzien zeg ik: laat maar. Het niveau in de HK zou misschien iets hoger komen te liggen maar waarschijnlijk hebben maar weinig mensen daar baat bij. Voor mezelf heb ik al besloten dat ik geen bezoeken meer aan de HK breng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ow ik ben het volledig met topic starter eens ik ben zo ongeloofelijk zat van al die zeikerds over msn sletjes breezer sletjes.

het is echt stom vervelend aan het worden, laten ze opflikkeren met dit soort uitspraken, alles wat msn gebruikt/breezer drinkt wordt betiteld als stom,homo of sukkel.

echt niet leuk meer.
waar ik wel benieuwd naar ben is de beweegreden waarom er zo over breezer/msn gesproken wordt??
Je wordt er ook constant over aan gevallen als je zegt breezer te drinken, "ja grapje toch begrijp je toch wel" :r
Ik vind het gewoon irritant dat soort zogenaamd leuke reply's

Wat mij betreft worden in het vervolg dezelfde maatregelen toegepast als bij de discussies:
amd vs intel
msn vs icq
win2000 vs XP enz enz

Ik heb er laats ook al eens wat van gezegd.
toen werd er geen aandacht aan besteed, ik hoop dat men er nu eens wat aan gaat doen.

* Diaboluzzz ergert zich echt aan dit soor lamers

[edit] om het verhaal wat kracht bij te zetten:
-----------------------------------------------------
Door apocrypha - dinsdag 21 mei 2002 11:38
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 21 mei 2002 11:20 schreef Diaboluzzz het volgende:
of ik breezers drink: JA
of ik MSN heb: JA
of ik icq heb: NEE, wel gehad though
of ik irc heb: JA
wil je me vertelen wat ik nu ben: kom naar irc #huiskamer.
altijd dat gefuck dat msn/breezer mensen sletjes, hoeren enz zijn.
boeit dat nou ene fuck tis gewoon mooi,handig/lekker.
Woei nieuw pispaaltje
-----------------------------------------------------------

Kijk ik 'ken' die user wat van irc dus het is niet zo dat hij nou in ee keer de boeman is maar zo gaat het constant.. de reden waarom ik die post maakte is dit:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13674571#13674571

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
die MSN namen.... daar kan ik me toch zo over opwinden!!!!!! wat een irritatie

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf een beetje zitten met mijn vraag van gisteren. Nou ja, misschien overgelezen. Laat ik het nogmaals proberen. :)
Op donderdag 23 mei 2002 16:54 schreef JvS het volgende:
Nou gelukkig niet!
Euh, hoe interpreteer jij dan dit stukje uit jullie eigen faq? Ik heb de toepasselijke stukken in bold gezet, eerder dan de rest weg te knippen. Zo kan je mijn geen selectief quoten verwijten.
Mij kan het gedoe in HK niet schelen, ik kom er nooit, maar als de faq niet toegepast wordt, wijzig hem dan of pas het wel toe.

quote faq:
----------------------------------------------------------De chat fora zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus. Vergeet niet dat SG en vooral HK een extra zijn, en geen doel moeten zijn. Mocht blijken dat na het verkrijgen van HK access de ratio tussen je tech en non-tech posts scheef gaat, dan zullen we je verzoeken daar wat aan te doen. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan kun je een temp-ban voor HK of SG krijgen totdat de boel weer op orde is.
Tech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes, Tweakers.net Frontpage Feedback, Tweakers.net Moddereter forum en Schop een Modje. Er wordt in de tech fora wel van je verwacht dat je serieus bijdraagt aan de discussie. Post met "Ik ook", "welles/niets", "Goh, gek hoor", worden niet gewaardeerd. Als blijkt uit je gedrag dat je alleen bezig bent om HK access te krijgen, dan wordt het HK privilege je bij voorbaat ontnomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

hm, het wordt iig niet actief gecontroleerd

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dat geldt vooral voor mensen die daar ook vervelend zijn.

Mensen die leuk bezig zijn in HK, vinden wij het niet zo _heel_ erg als die misschien wat meer in HK hangen, ze dragen op een positieve manier bij aan de sfeer op GoT.

Actief controleren is amper mogelijk, en daarnaast hebben de mods wel meer te doen dan hier actief op zoek gaan...

Ratio's om in HK te mogen posten werken niet aangezien dan meer onzin in de techfora gereplied. Met andere woorden: zolang de techfora maar van hoog niveau blijft en niet door gedwongen techposts wordt vervuild, maakt het niet zo uit.

Wel willen we mensen die van te voren HK-acces moeten halen preventief bannen die wel opvalt door techposts-racen.

Zo wat duidelijker?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

nee

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het juist allemaal wel een jofele boel daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik nou huiskamermeubilair ben, maar ik ben het wel met LuNaTiC eens dat die tech/chat ratio totale onzin is. Als je de HK in mag, dan mag je de HK in. Period. Ben je sfeerverziekend dan mag je GoT niet meer op. Verplicht tech bezig zijn is irritant. Iemand die 180 posts/dag in de HK doet en 5 zinnige techposts/dag (1:36 of ~3% ratio) lijkt mij veel waardevoller dan iemand die per week 1 techpost doet van halfbakken waarde (100% of 1:0 ratio).

Maar ik vind ook dat dat hele gezijk rond MSN/breezer dikke onzin is. Als je je daaraan ergert zit je teveel in de HK. HK is leuk, maar 't moet niet je leven beheersen. Dat betwijfel ik soms wel eens bij sommige bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 20:29 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat geldt vooral voor mensen die daar ook vervelend zijn.

Mensen die leuk bezig zijn in HK, vinden wij het niet zo _heel_ erg als die misschien wat meer in HK hangen, ze dragen op een positieve manier bij aan de sfeer op GoT.

Actief controleren is amper mogelijk, en daarnaast hebben de mods wel meer te doen dan hier actief op zoek gaan...

Ratio's om in HK te mogen posten werken niet aangezien dan meer onzin in de techfora gereplied. Met andere woorden: zolang de techfora maar van hoog niveau blijft en niet door gedwongen techposts wordt vervuild, maakt het niet zo uit.

Wel willen we mensen die van te voren HK-acces moeten halen preventief bannen die wel opvalt door techposts-racen.

Zo wat duidelijker?
Bedankt voor het antwoord. (Een :*) voor het meisje op je icon)

Ik kan begrip opbrengen voor je uitleg. Je hebt volkomen gelijk dat ratio's niet alles zeggen, het zijn maar cijfertjes. Onzin in de HK stoort uiteindelijk niet (MSN/Breezer shit buiten beschouwing gelaten) en als de poster daar nou plezier in heeft, is er geen pot gebroken. :) (wat een uitdrukking BTW :?).

Het is inderdaad beter om de onzin in de HK te concentreren en zo de techfora netjes te houden. Jammer dat er nogal eens gepost wordt daar om snel aan de benodigde techposts te komen, maar ik weet ook wel dat jullie niet alles kunnen lezen. (ik ben zelf ook mod op een forum en lees wel alles, maar wij hebben dan ook maar 800 leden en dat is iets (nou je: heel veel) minder dan jullie. ;) Dus: alle begrip daarvoor het is nu al een puike prestatie qua modwerk).
Pagina: 1