(ff vooraf: ik ben geen pro-Fortuyn activist
)
als modje moet je je toch distantiëren van dat soort stellingen lijkt mij..
Hoe weet jij dat het nitwits zijn
Het lijkt me dat je weinig over ze weet, en ze mogen zich toch eerst wel bewijzen? Dit is gewoon beledigend.
En jij vind dat misschien "erg", maar daarmee oordeel je dus ook (erg neerbuigend) over de mensen die wel op de LPF hebben gestemd. (dat doe ik ook wel eens, maar niet tegenover de hele wijde wereld/ een forum met duizenden bezoekers)
Niet mogen stemmen? Dat heet democratie hoor... Het hele (volwassen) volk mag stemmen, censuskiesrecht en aanverwanten zijn gelukkig al een tijdje afgeschaft.
Enne: 17,3 % van de Nederlanders?
Dan had de LPF ruim 45 zetels gehad
Kan datEn daar zitten we dan, met 26 nitwits op een plek waar ze niet horen. En het ergste is, daar hebben 'we' dan nog voor gekozen ook.
17,3% van de Nederlanders had niet mogen stemmen op 15 mei.
als modje moet je je toch distantiëren van dat soort stellingen lijkt mij..
Hoe weet jij dat het nitwits zijn
En jij vind dat misschien "erg", maar daarmee oordeel je dus ook (erg neerbuigend) over de mensen die wel op de LPF hebben gestemd. (dat doe ik ook wel eens, maar niet tegenover de hele wijde wereld/ een forum met duizenden bezoekers)
Niet mogen stemmen? Dat heet democratie hoor... Het hele (volwassen) volk mag stemmen, censuskiesrecht en aanverwanten zijn gelukkig al een tijdje afgeschaft.
Enne: 17,3 % van de Nederlanders?
Dan had de LPF ruim 45 zetels gehad