sig IceStorm

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
(ff vooraf: ik ben geen pro-Fortuyn activist ;))
En daar zitten we dan, met 26 nitwits op een plek waar ze niet horen. En het ergste is, daar hebben 'we' dan nog voor gekozen ook.
17,3% van de Nederlanders had niet mogen stemmen op 15 mei.
Kan dat :?

als modje moet je je toch distantiëren van dat soort stellingen lijkt mij..

Hoe weet jij dat het nitwits zijn :? Het lijkt me dat je weinig over ze weet, en ze mogen zich toch eerst wel bewijzen? Dit is gewoon beledigend.

En jij vind dat misschien "erg", maar daarmee oordeel je dus ook (erg neerbuigend) over de mensen die wel op de LPF hebben gestemd. (dat doe ik ook wel eens, maar niet tegenover de hele wijde wereld/ een forum met duizenden bezoekers)

Niet mogen stemmen? Dat heet democratie hoor... Het hele (volwassen) volk mag stemmen, censuskiesrecht en aanverwanten zijn gelukkig al een tijdje afgeschaft.

Enne: 17,3 % van de Nederlanders?
Dan had de LPF ruim 45 zetels gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

't is wel een beste troll jah. Een ongezouten mening...

Deze discussie hoeft trouwens niet uit te lopen in een PF discussie, dan sluit ik deze thread (dus "jamaar het is toch zo" en aanverwanten zijn niet gewenst).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Ach.. van mij mag ie. Er zijn wel meer sigs die over PF gaan. Hij zal hem toch wel niet zo lang houden I guess. En niemand die er op reageert (op jou na dan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

Arno

PF5A

Waarom zou dit voor IceStorm niet kunnen en voor een user wel :?

Deze stelling brengt jouw verhaal bij mij naar boven. Ondanks het feit dat hij een modje is, mag hij ook voor zijn mening uitkomen. Al vind ik persoonlijk dat tweede deel van zijn sig ook wel wat ver gaan, want ook die 17% heeft wettelijk het recht om te stemmen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zeer onverstandig, zeker gezien het zeer zware beleid van nog geen twee weken terug.
En het is gewoon een flame, niet direct richting een bepaalde user maar wel richting een bevolkingsdeel. Maar ben het wel met Traag eens, geen verschil in dit soort dingen tussen users en moderators.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, dit is inderdaad niet zo handig gekozen, hoewel ik er, eerlijk gezegd, wel om kan lachen. 't Is een troll ja, maar ik vind hem niet discriminerend ofzo. 't Is niet een bepaalde, duidelijk herkenbare, groep die hier belachelijk wordt gemaakt. Van mij mag hij wel, maar als er veel weerstand is zal IceStorm zelf wel zo slim zijn hem te verwijderen, ik zal hem wel ff op dit topic wijzen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het geen probleem hoor, vrijheid van meningsuiting geld toch nog in dit land?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik d8 dat modjes gewoon users waren die wat meer rechten hadden... dusseh... waarom niet :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 01:58 schreef Azrael het volgende:
als modje moet je je toch distantiëren van dat soort stellingen lijkt mij..
En waarom dan wel, onderbouw dat nou eens, daar ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 23 mei 2002 09:11 schreef Courage het volgende:

[..]

En waarom dan wel, onderbouw dat nou eens, daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik neem aan dat ie de voorbeeldfunctie bedoeld.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 23 mei 2002 08:47 schreef wildhagen het volgende:
Ik vind het geen probleem hoor, vrijheid van meningsuiting geld toch nog in dit land?
Ja, maar ook dat je niet mag discrimeneren. Als ik jou helemaal zou verrot schelden, kan ik toch ook zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is. Denk niet dat je helemaal gelijk hebt :) Of hij nu een moderator is of niet, maakt niks uit. Ik vind het idd een beetje beledigend. Die 17% hebben alle recht om te stemmen en zijn zeker niet dom ofzo om op LPF te stemmen. Ik zou de sig liever niet hebben, maar goed, wacht wel op meer reactites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, als iemand anders vind dat ik niet mag stemmen, dan ben ik niet blij. Zeker niet als betreffend persoon vindt dat ik op Nitwits stem.

Maar goed, in dat geval is betreffend signature zelf een nitwit, of een geile rukbeer, whatever :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 23 mei 2002 07:59 schreef Grrrrrene het volgende:
ik zal hem wel ff op dit topic wijzen.
And so he did ;).

Ik zal er niet te lang over uitwijden, ik ga het eerste gedeelte van mijn sig houden en het 2de zal ik schrappen.

Het eerste gedeelte laat ik staan omdat voor zover ik weet alle 26 mensen geen tot weinig politieke ervaringen hebben en dat vind ik 'nitwit'.

Van Dale zegt over nitwit:
(vooral gebruikt voor iem. met te weinig capaciteiten voor de functie die hij uitoefent)
Dat kun je 'te grof' vinden, dat vind ik zelf niet. Ik vind 'nitwit' niet echt beledigend. Iedereen is nitwit op een bepaald gebied (al was het maar bloemschikken of 'creatief met kurk' oid ;)).

Ik schrap zin 2 iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ok, goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Maar als ik dit, wat er nu nog staat, over buitenlanders zeg die nu in NL zitten, dan was ik discriminerend en dan had dat vast niet gemogen.. :{

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 11:36 schreef JT het volgende:
Maar als ik dit, wat er nu nog staat, over buitenlanders zeg die nu in NL zitten, dan was ik discriminerend en dan had dat vast niet gemogen.. :{
Klopt. Aangezien er in het buitenland ook nitwits zijn is het geen discriminatie en jouw mededeling wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op donderdag 23 mei 2002 09:43 schreef Ecteinascidin het volgende:
Tja, als iemand anders vind dat ik niet mag stemmen, dan ben ik niet blij. Zeker niet als betreffend persoon vindt dat ik op Nitwits stem.

Maar goed, in dat geval is betreffend signature zelf een nitwit, of een geile rukbeer, whatever :+
Whaaaah. FLAME FLAME! MAG NIET! Slaan! :P

Ach... Dat van die nitwits lijkt me idd waar, ze zijn gewoon politiek niet ervaren, beschikken er weinig kennis over. En dat tweede deel: het kwam mij toch echt niet zo serieus over dat Ice ter plekke de vrije stemkeuze in Nederland wou beperken, de stelling was vrij overdreven en kwam daardoor (op mij iig) wat sarcastisch over.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Op donderdag 23 mei 2002 11:39 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Klopt. Aangezien er in het buitenland ook nitwits zijn is het geen discriminatie en jouw mededeling wel :+
:? Ten eerste is het geen eens bekend of LPF wel of niet iets doet. Ten tweede zijn er ook genoeg nitwits buiten de LPF. Sorry, maar ik vind dit best hypocriet overkomen hoor...

EDIT: Never mind, ik zie wel hoe jullie dit soort dingen bij users doen, laat ik maar van goed vertrouwen uitgaan en als een user zoiets als dit doet dat hij dan ook niet allemaal gezeur krijgt :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
van mij mag je hem houden, zal me verder niet te veel boeien. (na de wijziging dus)

maar je uitleg klopt niet, nitwit betekend, niet capabel. Dat is wat anders dan onervaren. Je beweert nu dat ze niet geschikt zijn voor hun functie. En dat zonder dat je ze de kans geeft om zich te bewijzen.... dat is gewoon een dik vooroordeel.
Maar ja, we zullen wel zien wie er gelijk heeft. Ik blijf het vreemd vinden dat er nog geen twee weken geleden tempbans hiervoor werden uitgedeeld en dat er vanuit 'het toezicht' nu gewoon discutabele sigs gedaan worden.....

maar het zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 11:40 schreef JT het volgende:

[..]

:? Ten eerste is het geen eens bekend of LPF wel of niet iets doet. Ten tweede zijn er ook genoeg nitwits buiten de LPF. Sorry, maar ik vind dit best hypocriet overkomen hoor...
Hoezo!? Vertel mij eens wat daar 'hypocriet' aan is!?
Voor zover ik kan beoordelen bezitten alle mensen op de lijst LPF geen politieke ervaring en dus zijn ze volgens de definitie van het woord een nitwit. OF ze capabel zijn moet namelijk nog blijken. Nou zijn der zat mensen die menen dat ze het niet zijn ;) Let wel: NIEMAND hier weet MIJN politieke voorkeur.

Is dus niet alleen een mening maar op dit moment een feit. Over een aantal jaren blijkt misschien dat de betreffende personen heel goed zijn en zal het misschien niet meer opgaan.

Trouwens zou deze sig bij de huidige uitloop van politieke personen bij de PvdA misschien ook wel op kunnen gaan voor de PvdA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wat is jouw definitie van nitwit dan ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ohw ja IceStorm, niet iedereen is een nitwit op een bepaald gebied. Om een nitwit te zijn moet je eerst een bepaalde functie hebben, waar je vervolgens weer te weinig kwalliteiten moet hebben.

quote uit de online vandale
nit·wit (de ~ (m.))

1 dom, onnozel persoon
dus ook zeker wel beledigend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Op donderdag 23 mei 2002 11:55 schreef Alfredt het volgende:
Ohw ja IceStorm, niet iedereen is een nitwit op een bepaald gebied. Om een nitwit te zijn moet je eerst een bepaalde functie hebben, waar je vervolgens weer te weinig kwalliteiten moet hebben.

quote uit de online vandale
[..]

Precies, dat bedoel ik nou.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 23 mei 2002 11:55 schreef Alfredt het volgende:
Klopt :)
Mwa, ik vind beledigend een groot woord.
En dan nog, ik kan me niet herinneren dat er tijdens de campagne van LPF ooit iemand anders naar voren is gekomen dan dhr Fortuyn zelf. Dat vind ik al een teken dat de 'rest' geen/niet genoeg politieke kwaliteiten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Op donderdag 23 mei 2002 12:15 schreef IceStorm het volgende:
[..]

Mwa, ik vind beledigend een groot woord.
En dan nog, ik kan me niet herinneren dat er tijdens de campagne van LPF ooit iemand anders naar voren is gekomen dan dhr Fortuyn zelf. Dat vind ik al een teken dat de 'rest' geen/niet genoeg politieke kwaliteiten heeft.
NEEE !!! Aub niet ! Geen discussie over het waarom wel of niet, dan blijven we aan de gang !! :D Maareh, zoals ik al zei, ik laat het wel zo zitten, het zal vast ook wel geen problemen opleveren als een user met een ietwat trollende sig zou komen :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 23 mei 2002 09:57 schreef We Are Borg het volgende:
Ok, goed genoeg :)
klopt, want dan ga je weer ALLE buitenlanders op een hoop gooien en die nitwits noemen...

maareh, sig aangepast... geen gemier over wat nu nog nét wel en nét niet kan... grenzen opzoeken is irritant

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.