Asus A7V133 met onboard Temp-Sensor?

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Heeft mijn mobo toevallig een onboard sensor om de Geheugen-temp te meten? ik heb gekeken in mijn bios en mijn mobo-handleiding, maar ik kan helaas niets vinden.

Zijn er mensen die een A7V133 mobo hebben, en hier meer van af weten?

[EDIT] Case-temp kan ik wel meten, maar ik kan mijn geheugen nergens meten, ik heb een foutje gemaakt.Trouwens kan mijn geheugen 17 graden zijn?[EDIT]

• Krypt
  • Laatst online: 12:48
Standaard zitten er maar 2 sensors op dat ding.. een CPU Sensor en een Mainboard sensor.. tenminste dat is iig bij een A7V; zal dus wel hetzelfde zijn al bij de A7V133

Pvouput live

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Zijn er nog mensen die mij iets kunnen vertellen?

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 19:52
Sorry maar je A7V133 heeft GEEN sensor om de temperatuur van je geheugen te meten.
Zo'n sensor kun je wel los kopen. kost een paar tientjes maar dan heb je ook wat (of niets..)

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Hoe heet kan mijn geheugen worden? Als ik nu voel, voelt ie lauw aan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je systeempje nog lekker stabiel is, dan is er niks om je je druk te maken, helemaal al als je reepjes lauw aanvoelen. Geheugen kan ook wel wat hebben hoor :)

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 19:52
Waarom ben je zo bang dat je geheugen te heet wordt?
ik werk op de TD van een automatiseringsbedrijf (wij bouwen pc's hier) en ik heb nog nooit meegemaakt dat een geheugen module defect is geraakt omdat ie te heet werd!

Ik zou me meer zorgen maken om de HDD (zeker als een IBM schijf hebt) die kunnen ook knap heet worden. Als dat gebeurt hoor je ook van die vage tikken uit je schijf. En hoor je hem soms wegvallen en weer opkomen. Dat is een teken dat je schijf te heet is(metaal zet uit, harde schijf reset zichzelf resultaat, klikkent geluid)

Uiteraard als allerbelangrijkste is dat je cpu redelijk koel weet te houden.

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Op donderdag 23 mei 2002 10:29 schreef HENNEP het volgende:
Zijn er nog mensen die mij iets kunnen vertellen?
Ik heb een asus A7V-133 en kan idd bevestigen dat ie alleen een sensor op de CPU en op t mainboard heeft.

euh...ja

Pagina: 1