Lite-On 32x na firmware update op 8x

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb ene Lite-on 32x brander, maar nu heb ik de firmware update gedaan...toen kwam hij niet hoger dan 8 speed, de oude weer terug gezet in dos..nu komt nie niet meer hoger dan 4 speed!! Probleempje dus

Iemand een oplossing??

Twitter | Linkedin

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:14
Nero (of andere brand software) opnieuw installeren

• Mavvie
Op woensdag 22 mei 2002 23:23 schreef KBDE het volgende:
Nero (of andere brand software) opnieuw installeren
Helpt dat?? Ik zit nl nu een cdtje te branden op 4x.. dus moet nog ff w88, en vraag het maar ff voor ze zekerheid :)

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 23:23 schreef Maverickje het volgende:

[..]

Helpt dat?? Ik zit nl nu een cdtje te branden op 4x.. dus moet nog ff w88, en vraag het maar ff voor ze zekerheid :)
Kwaad zal het in elk geval niet kunnen, anders misschien opnieuw firmware doen :?

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:14
Laten we zo zeggen, ik had ditzelfde probleem toen ik een 24x liteon geupgrade had. (firmware dus)

Hierna kon ik alleen nog maar maximaal 12x branden op welke cd dan ook.
Nero gedeinstalleerd, en geherinstalleerd en het was gefixed :)
(Download voor de zekerheid meteen eff de nieuwste nero versie als je toch bezig bent)

• Mavvie
Op woensdag 22 mei 2002 23:29 schreef KBDE het volgende:
Laten we zo zeggen, ik had ditzelfde probleem toen ik een 24x liteon geupgrade had. (firmware dus)

Hierna kon ik alleen nog maar maximaal 12x branden op welke cd dan ook.
Nero gedeinstalleerd, en geherinstalleerd en het was gefixed :)
(Download voor de zekerheid meteen eff de nieuwste nero versie als je toch bezig bent)
Nou ik heb het geprobeerd maar helaas, zowel met clone cd niet als met nero, het blijft het zelfde probleem ;( iemand anders een oplossing.. in ieder geval bedankt voor de tip :)

Twitter | Linkedin

Verwijderd

toevallig ander merk cd's aangeschaft? je brander probeert zelf de maximale schrijfsnelheid te detecteren.
Pagina: 1