Toon posts:

xp en 2 netwerk connecties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, ik heb een laptop die ik op mn werk en thuis gebruik, op mijn werk hebben we ip adressen die we moeten instellen, thuis @home, .. dhcp

hoe kan ik nu het beste 2 connecties maken, nu delete ik steeds de connectie en maak hem dynamisch op mn werk stel ik weer alles in.. thnx

Verwijderd

twee profielen aanmaken:
een voor thuis en een voor werk

:)

edit:
dit zeg ik wel zo makkelijk, maar hoe eea gefixed dient te worden, weet ik eik niet eens :D
mja de search zal wel eea leren :Y)

Verwijderd

Topicstarter
vindt niets :(

Verwijderd

Ik zie maar 1 oplossing:
een router.

Installeer thuis een router en configureer het LAN profiel zo dat deze overeen komt met die van je werk.

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Kan dat niet bij system -> hardware -> hardware profiles? Ik weet niet hoe dat precies werkt maar volgens mij moet het daarmee kunnen

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Ik denk ook dat een router de beste oplossing is

Verwijderd

In Windows XP Pro. zit de mogelijkheid om in een netwerkconnectie bij het IP protocol een 'alternate configuration' op te geven als de pc met die kaart op meer dan één netwerk aangesloten kan worden.

Eddie

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 09:48 schreef EdTo het volgende:
In Windows XP Pro. zit de mogelijkheid om in een netwerkconnectie bij het IP protocol een 'alternate configuration' op te geven als de pc met die kaart op meer dan één netwerk aangesloten kan worden.

Eddie
ow cool, ga ik es in de knowledge db kijken! hoe duur zijn goede routers?

Verwijderd

Dit is een goede router: Draytek Vigor2200E Mxstream router. Deze heb ik zelf ook. :)

In de pricewatch staat hij bij de routershop voor €134. Of bij alternate voor €149. De prijs vershilt per winkel.
Pagina: 1