Ervaringen met een aantal banner-sites

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor simpele particuliere websites kun je banners plaatsen met kliks.nl en http://www.coinpoint.nl

Wie heeft ervaring met deze 2 bedrijven?

Ik hoor wel eens dat er nogal eens niet betaald wordt, of als puntje bij paaltje komt dat ze je beschuldigen van fraude en het vertikken je te betalen.
Hoe zit het deze twee? Betalen ze netjes?

(Het leuke aan coinpoint is dat je ook met je verdiende geld een campagne van je eigen site kunt betalen :) )

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik hoor over Kliks.nl nooit negatieve verhalen, dat Coinpoint-gebeuren vind ik maar onbetrouwbaar overkomen.

Volvotips.com

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zit ik de FAQ van kliks.nl door te lezen, lees ik dit:
Ik heb me aangemeld en wil pay-per-click campagnes opnemen. Hoe doe ik dat?

Je account heeft na aanmelding standaard 1 ster. Om pay-per-click campagnes te voeren zijn 2 sterren vereist. Vraag in de Kliks.nl corner beoordeling van de website aan waar je reclame op wenst te plaatsen.
Aangezien ik net begin zal mijn site nooit meer als 1 ster hebben. Affiliate-programma's hebben echter geen kans van slagen. Mijn doelgroep (jongeren) zal echt geen hypotheek of verzekering afsluiten via mijn banner :Z
Je kunt dus niet gelijk mee doen met pay-per-click.

Om deze sites te vinden heb ik gegoogled en flink gesearcht op GoT, maar steeds kom ik op kliks.nl

Zijn er nog alternatieven voor kleine sites, het liefst Nederlands?

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Of weet iemand nog CPM bedrijfjes?
Engels talig geen probleem.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Op woensdag 22 mei 2002 23:29 schreef svdmeer het volgende:
Zit ik de FAQ van kliks.nl door te lezen, lees ik dit:
[..]

Aangezien ik net begin zal mijn site nooit meer als 1 ster hebben. Affiliate-programma's hebben echter geen kans van slagen. Mijn doelgroep (jongeren) zal echt geen hypotheek of verzekering afsluiten via mijn banner :Z
Je kunt dus niet gelijk mee doen met pay-per-click.

Om deze sites te vinden heb ik gegoogled en flink gesearcht op GoT, maar steeds kom ik op kliks.nl

Zijn er nog alternatieven voor kleine sites, het liefst Nederlands?
Nog mooier: ik stond op 1 ster, na een beoordeling is dit omgezet naar: 1 ster. :(

Stelletje grapjassen, net alsof ik dure webspace en domeinnaam voor de grap neem. Ze durven te beweren dat ik te weinig bezoekers heb. Wanneer hebben ze gekeken? Juist ja: wanneer mijn site pas net 1 dag in de lucht was.

Ik ga dat Coinpoint maar eens proberen denk ik. Erop achteruit gaan kan niet in ieder geval. :)

Volvotips.com