Hallo, ik heb op dit moment wat gezeur aan mijn chello verbinding, dus ik ging even op de netwerk status pagina van www.chello.nl kijken om te zien of ze misschien iets aan het verbouwen zijn ofzo .. Stond niks over dus zal wel iets tijdelijks zijn ..
Iets wat ik opzich wel interessant vind stond eronder:
maar ik vroeg me af of iemand misschien meer kaas gegeten heeft van deze berichten in de media? Of heeft iemand een idee wat de 25 UPC gebruikers tijdelijk hebben kunnen veranderen? Want blijkbaar staat er niet echt een strenge sanctie op, aangezien de gebruikers gewoon weer normale instellingen hebben gekregen en dus nogsteeds fijn UPC kunnen gebruiken ..
Iets wat ik opzich wel interessant vind stond eronder:
Ik wil niet mijn modem opvoeren ofzoOp 15 Mei schreef het webmannetje van chello het volgende:
Modem Instellingen.
Naar aanleiding van de berichten in de media over het kunnen aanpassen van de instellingen van het modem heeft UPC passende maatregelen genomen. Op dit moment is het niet meer mogelijk om de instellingen van het modem te veranderen.
De kleine groep (25) klanten die de configuratie had aangepast, is ondertussen teruggezet naar de standaard configuratie. Tevens wil UPC erop wijzen dat het veranderen van modem instellingen niet is toegestaan (zie o.a. artikel 16.8 van de algemene voorwaarden).