Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Grote kans dat hij aan het dood gaan is...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Jah, dit is flame! Ik ben die IBM's ZO ZAT ! Heb er 3 opgestuurd en weer 3 nieuwe gekregen ---> niet te repareren.
Zie ook nieuws op T.Net (http://www.tweakers.net/nieuws/21892). Ben nu in het trotse bezit van een 'Cuda IV !
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Deze plek is te koop.
koeling genoeg mijn waterkoeling haalt de temp uit mijn kast en voor tussen de 2 schijven door blaast een 40mm fan.Op woensdag 22 mei 2002 22:26 schreef KeeZ het volgende:
wat kan koeling dan veel betekenen voor mensen die hun harde schijf veel gebruiken -sorry dat ik het zeg- maar dat is hét probleem bij die IBM schijven, heb zelf een 60 GB IBM, maar na voldoende koeling te hebben aangebr8, NP @ All !!
IBM + raar geluid = op sterven na dood
Moet iemand die met waterkoeling bezig IS toch wel weten?!?!
Offuh, zit je nog in de ontkenningsfase
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Op woensdag 22 mei 2002 22:28 schreef ChojinZ het volgende:
Sorry dat ik je dit nieuws moet brengen maareh
ja maar het probleem is dat hij nu weer 2 uur goed draait
Ik draai ook maar dat is een ander probleem
Dat gaat toch niet echt altijd op. Ik heb nou al bijna twee jaar een 15 Gig 75GXP (de meest beruchte uit de serie nota bene), en alhoewel ie zo nu en dan eens van die rare geluiden wou maken (schraap, tik), doet ie 't nu nog steeds prima.Op woensdag 22 mei 2002 22:28 schreef ChojinZ het volgende:
Ik heb helaas al wel een dooie 60GXP gehad, die nog maar anderhalve maand geleden uit de fabriek gerold was toen ie overleed, en nog maar 3 weken in m'n pjoeter had gezeten. 'k Heb als vervanging nu een 120GXP gekregen, die 't waarschijnlijk (hopelijk) wel wat beter zal doen.
Verwijderd
de meest beruchte is eigenlijk de 45GB versieOp woensdag 22 mei 2002 22:37 schreef deviln het volgende:
[..]
Ik heb nou al bijna twee jaar een 15 Gig 75GXP (de meest beruchte uit de serie nota bene), en alhoewel ie zo nu en dan eens van die rare geluiden wou maken (schraap, tik), doet ie 't nu nog steeds prima.
Ik bedoel 'de 75GXP is de meest beruchte uit de IBM DeskStar serie'Op woensdag 22 mei 2002 22:43 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
de meest beruchte is eigenlijk de 45GB versie
maar ja ik hoop dat alle films bewaard kunnen worden!
Verwijderd
Ik heb er nu 3 in gebruik waarvan er 2 24/7 draaien en op de 1 of andere manier gaan ze bij mij niet stuk.Op woensdag 22 mei 2002 22:23 schreef SerialThrillaZ het volgende:
Das nou IBM... welkom bij de club van de vele gedupeerden! Heb je een 75GXP, 60GXP of 120GXP? Gecondoleerd!
Jah, dit is flame! Ik ben die IBM's ZO ZAT ! Heb er 3 opgestuurd en weer 3 nieuwe gekregen ---> niet te repareren.
Zie ook nieuws op T.Net (http://www.tweakers.net/nieuws/21892). Ben nu in het trotse bezit van een 'Cuda IV !
Dus mijn volgende word gewoon weer een IBM.
Blijfen toch het snelst
Die heb ik dus 24/7 draaien...Op woensdag 22 mei 2002 22:43 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Hmmm, dat heb ik geloof ik vaker gehoord......Op woensdag 22 mei 2002 22:57 schreef Dutch_man het volgende:
Ik heb er nu 3 in gebruik waarvan er 2 24/7 draaien en op de 1 of andere manier gaan ze bij mij niet stuk.
2x Athlon XP 1800+ | Asus A7M266-D | 1024 MB Reg/ECC | MSI GF 4 Ti 4400 | Adaptec 39160 | Cheetah X15-36LP 36 | 2x Maxtor Atlas 10K-III 73 | LiteOn LTD163D | Plextor PX-W4012A | 3C2000 | SB Audigy | Enermax 550 VE-FMA | Lian-Li PC71| 2x Eizo T965
Dat klopt, die heb ik hier... heb ut 10 maanden volgehouden. Opgestuurd, en na 10 dagen een nieuwe terug (zelfde type en grootteOp woensdag 22 mei 2002 22:43 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Vond de service wel redelijk netjes eigenlijk.. zie het maar es met andere hardware voor elkaar te krijgen... "Sorrie meneer, dat valt niet onder de garantie :R)
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
De ene word 40c en de andere 38c. Draaien 24/7 al zo'n 2 jaar. Geen vuiltje aan de lucht, geen rare geluiden en geen bad sectors. Denk dat het ook een beetje aan de gebruker ligt. Formatteren doe ik bijv. zelden, en vreemde, vage testproggies draaien al helemaal niet.
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Verwijderd
ben ik het met je eens maar kheb er hier 1 draaien die dat al anderhalf jaar doet en nog steeds lekker draaid, waarom ik em nie terug breng weet ik ook niet moet ik maar een gaan doen, hoelang garantie zit er op die dingen??Op woensdag 22 mei 2002 22:28 schreef ChojinZ het volgende:
2x 75gxp 4x 60gxp 1 djna
De disken zitten met van die beugels in een 5 1/4 plaats
en er is wel genoeg lucht verplaatsing.
3 schijven draaien 24/7, geen punt gelukkig.
Wel data veilig stellen bij een tikkende schijf ook al doet ie ut 2 uur goed.....
3 jaar garantie
Tweak!
Waarom zou je een werkende schijf terugbrengen?Op donderdag 23 mei 2002 12:20 schreef MeTaLBART666 het volgende:
[..]
ben ik het met je eens maar kheb er hier 1 draaien die dat al anderhalf jaar doet en nog steeds lekker draaid, waarom ik em nie terug breng weet ik ook niet moet ik maar een gaan doen, hoelang garantie zit er op die dingen??
Guess what? Dat gaat niet!!!
Op de IBM site heb ik een keer HD Crash Sounds gevonden.
Ik kan het écht niet (redelijk snel) terug vinden maar het moet er nog zijn, kan je horen wat er mis is.
Die Phaser Sound is vet koel
Iemand BDW al iets gelezen over een gecrashde 120GXP? ik nog niet
op zijn kop doet ie het wel weer!
kan ik toch nog de data saven.
maar dat is handig! tip voor IBM gebruikers... mischien komt het meer voor!
Ik heb zelf ook een 45GB IBM harddisk (dus de beruchte serie).
Twee problemen mee gehad:
#1 In voedingsconnector brak een pennetje naar de printplaat van de HD af
#2: De bekende kggrrr...kggrrr problemen
Conclusie v/h verhaal: Dit was een slechte serie met hoge uitval, maar in mij geval kon ik het dus oplossen
(Tot nu toe...
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
HAHAHA lol!Op donderdag 23 mei 2002 21:53 schreef smvs het volgende:
heb ook goed ervaringen met even lichtjes op de tafel rammen met een theedoek er tussen.
ik zie t al voor me........... Heft vuist, komt naar beneden met een vaartje van ongeveer 50km/u en dan....DREUNNNNN! (glazen rammelen)
ja vin je t gek dat die IBM stil is dan...hij is er van onder de indruk
lichtjes noemt ie dat