Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
• Geef jij de eerste zet 
• Als jij zo druk aan het modden bent, wat doe je hier dan
ben al bezig
ben al bezig
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Hoe dacht je dat ik er achter kwam dat er zoveel te doen wasOp woensdag 22 mei 2002 22:15 schreef wauske het volgende:
• Geef jij de eerste zet
ben al bezig![]()
Ik kwam, ik zag en kreeg spontaan weer RSI 
* Felicia roept de baas en zegt dat ie flink gemod heeft
Op woensdag 22 mei 2002 23:40 schreef wauske het volgende:
Ik kwam, ik zag en kreeg spontaan weer RSI
Verwijderd
Ik steek de hand in eigen boezem en ben eens lekker aan het modereren gegaan. Even tijd ervoor nemen, samen verantwoordelijk voor een evenwichtige moderatie enzo.
Het is af en toe ook wel nodig...
Het is af en toe ook wel nodig...
Voor wie nog wat te mekkeren heeft, die mag in deze draad in cassatie gaan:
staat nu op 34 ongemodde reacties, en heb geen moderatie-puntjes meer vrijliggen
staat nu op 34 ongemodde reacties, en heb geen moderatie-puntjes meer vrijliggen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik zou best willen, maar ik heb er al in gereageerd...Op donderdag 23 mei 2002 01:46 schreef RM-rf het volgende:
nu vooruit laat ik dan maar eens wat mod puntjes vallen .. heb ze weer eens te lang gespaard
Tja vanalles
* KeX schaamt zich omdat hij weet dat hij de afgelopen week nauwelijks tijd heeft gehad om serieus te modden.
Als het goed is dan kan er vanaf volgende week weer een toename in modactiviteiten uit deze hoek verwacht worden.
Als het goed is dan kan er vanaf volgende week weer een toename in modactiviteiten uit deze hoek verwacht worden.
Sir, i'm on it sirOp donderdag 23 mei 2002 01:46 schreef RM-rf het volgende:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ehm, hoe kan je je nou schamen als je door omstandigheden niet hebt kunnen modden?Op donderdag 23 mei 2002 08:14 schreef KexDaFlex het volgende:
* KeX schaamt zich omdat hij weet dat hij de afgelopen week nauwelijks tijd heeft gehad om serieus te modden.
Je zou je pas moeten schamen als je geen motivatie ofzo had om te modden.
Hmm, dan schaam ik me blijkbaar dus toch niet.Op donderdag 23 mei 2002 09:58 schreef Beaves het volgende:
[..]
Ehm, hoe kan je je nou schamen als je door omstandigheden niet hebt kunnen modden?
Je zou je pas moeten schamen als je geen motivatie ofzo had om te modden.
Dan verwar ik dat gevoel van gemis, onstaan door het niet kunnen aanmaken van tweakotine en het kunnen opmaken van de daaruit ontstane modpuntjes, dus met een schaamgevoel. Hoogstwaarschijnlijk.
Och het zullen wel afkick verschijnselen zijnOp donderdag 23 mei 2002 18:14 schreef KexDaFlex het volgende:
[klein knipje]
Pagina: 1