[PHP] keys loggen

Pagina: 1
Acties:

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 18:08
Is het mogelijk in PHP om een alle ingedrukte toetsen op te slaan in een txt file. Het loggen moet beginnen als het script wordt opgestart.

edit:

Het nut ontgaat me even, maar het lijkt me een leuk projectje om PHP te leren kennen.

Verwijderd

ander forum?

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
ja, inderdaad...
volgens mij hoort dit thuis in P&W
(maar dat was denk ik ook de bedoeling van hem)

Verwijderd

Ik denk van niet, php werkt immers op de server en niet op jou locale pc.

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 22 mei 2002 22:05 schreef Bl4cKH4T het volgende:
Is het mogelijk in PHP om een alle ingedrukte toetsen op te slaan in een txt file. Het loggen moet beginnen als het script wordt opgestart.

edit:

Het nut ontgaat me even, maar het lijkt me een leuk projectje om PHP te leren kennen.
Nop, is onmogelijk. Php werkt namelijk op de server en niet op de client. Zelfs als je eigen computer server is is dit niet mogelijk met php.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:31
er zijn al key-loggers zat hoor ;) wie z'n
pasword wil je logge ?
waarom staat dit in OCE ??

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> P&W :).

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Bl4cKH4T:

edit:

Natuurlijk is dat mogelijk. Schrijf je eigen keycapture extensie die van elk willekeurig OS de keyboard-drivers weet voor de gek te houden zodat alles stiekum wordt doorgestuurd naar PHP. IRQ 1 kan ook van te pas komen.

PHP zal je er weinig van leren, maar op een hoger niveau proggen kan errug leerzaam zijn. :)

[serieus-mode]
Dit kan niet zonder eerst veel verstand te hebben van "echt" programmeren. Iemand die net z'n eerste newsscriptje af heeft, zie ik dit niet zo snel in elkaar zetten. Zoek eens naar een goed boek over bijvoorbeeld C++ en ga dat bestuderen.
[/serieus-mode]

This can no longer be ignored.

Verwijderd

Je kan ook met javascript te ingedrukte keys afvangen en die dan aan een php document doorgeven...

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:44
Ik wilde suggereren om de standaardinvoer te gebruiken, (die je waarschijnlijk gewoon kan openen met de PHP filesystem functies), maar dat is schijnbaar geen optie?

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Soultaker:
Ik wilde suggereren om de standaardinvoer te gebruiken, (die je waarschijnlijk gewoon kan openen met de PHP filesystem functies), maar dat is schijnbaar geen optie?
Woei! Uitvoeren in CLI:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$p = 0;
$q = "";

$p = fopen("con", "r");
$q = fread($p, 5);
fclose($p);

print $q;
?>

Er gebeurt tenminste iets :) Bij nader inzien kan je er misschien toch wel wat van maken, zonder moeilijk te gaan doen :)

This can no longer be ignored.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:17
PHP is serverside....
antwoord: nee

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 07:11 schreef ddc het volgende:
PHP is serverside....
antwoord: nee
antwoord: ja

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Als je het in de vorm van een webpagina doet: niet met alleen php. Je zult ook ZEKER javascript/vbscript/java oid nodig hebben. Als je het niet in de vorm v/e webpage doet: zoek eens op PHP-GTK

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 10:05 schreef /dev/null het volgende:
Als je het in de vorm van een webpagina doet: niet met alleen php. Je zult ook ZEKER javascript/vbscript/java oid nodig hebben. Als je het niet in de vorm v/e webpage doet: zoek eens op PHP-GTK
Kijk eens een post boven je, spuit 11 ;)

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 20:07

HenkS

Da_king alias HenkS

Op donderdag 23 mei 2002 10:06 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Kijk eens een post boven je, spuit 11 ;)
LOL :P
Pagina: 1