Hoi medetweakers,
Na vele topics over Unreal II en Unreal Tournament 2003 vond ik dat er één groot topic over dit onderwerp moest komen; dit topic dus

De Releasedates
Unreal II staat gepland voor september/oktober 2002 en
Unreal Tournament 2003 staat gepland voor eind juli/begin augustus
De Systeemeisen
De systeemeisen zijn (nog) niet bekend maar men wil ze zo laag mogelijk houden zodat de game voor een breed publiek toegankelijk is. (=vrij logisch
)
[edit]
Ik zie net een filmpje waarbij een gast (Mark Rein) van Epic zegt dat élke Pentium 3 met 128mb geheugen zou voldoen...
Screenshots
Unreal II

Unreal Tournament 2003

Filmpjes/Trailers
Zijn vandaag uitgekomen, de URL's komen ook zo
De Demo's
Hier kun je checken of er al een demo voor Unreal Tournament 2003 uit is en hetzelfde hier voor Unreal II.
Overige
---> Er gaat een bestand de ronde genaamd Unreal2_E3a. Dit is zeg maar de (pré-)alpha/tech-build van Unreal II. Deze werd geshowed op de E3 van 2001. Dit is geen legaal bestand. Het is alleen te spelen met een GeForce X kaart.
(Het ziet er wel errug
uit!)
---> Unreal II krijgt geen multiplayeroptie.
Nu is het aan jullie!
Na vele topics over Unreal II en Unreal Tournament 2003 vond ik dat er één groot topic over dit onderwerp moest komen; dit topic dus
De Releasedates
Unreal II staat gepland voor september/oktober 2002 en
Unreal Tournament 2003 staat gepland voor eind juli/begin augustus
De Systeemeisen
De systeemeisen zijn (nog) niet bekend maar men wil ze zo laag mogelijk houden zodat de game voor een breed publiek toegankelijk is. (=vrij logisch
[edit]
Ik zie net een filmpje waarbij een gast (Mark Rein) van Epic zegt dat élke Pentium 3 met 128mb geheugen zou voldoen...
Screenshots
Unreal II

Unreal Tournament 2003

Filmpjes/Trailers
Zijn vandaag uitgekomen, de URL's komen ook zo
De Demo's
Hier kun je checken of er al een demo voor Unreal Tournament 2003 uit is en hetzelfde hier voor Unreal II.
Overige
---> Er gaat een bestand de ronde genaamd Unreal2_E3a. Dit is zeg maar de (pré-)alpha/tech-build van Unreal II. Deze werd geshowed op de E3 van 2001. Dit is geen legaal bestand. Het is alleen te spelen met een GeForce X kaart.
(Het ziet er wel errug
---> Unreal II krijgt geen multiplayeroptie.
Nu is het aan jullie!