DuoVox ->Dood

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik heb van het weekend een netwerkje gemaakt, maar toen heb ik de stekker van mijn duovox eruit getrokken.

Nu wil ik graag telebankieren maar dat gaat via de analoge poort op de duovox. Wat blijkt deze is dood, geeft geen signaal of niks. De ISDN lijn daarentegen werkt wel gewoon en de quatrovox werkt ook gewoon.

Kan het zijn dat door de stekker eruit te trekken de duovox gereset is en ik opnieuw het analoge nummer moet in programmeren. Zo ja, weet iemand hoe dit moet, ik weet namelijk niks van ISDN.

Of is het doosje gewoon DOOD, het is zo'n zwart doosje met 3 uitgangen waarvan 2 ISDN digitale lijnen en 1 lijn is analoog

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:38

Tachyon

pop the glock

Je hebt een DuoVox en een QuattroVox :?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• BSeB
OK, laat die andere doos maar zitten die is niet belangrijk, weet eigenlijk niet of het een quatrovox is, ik heb hier een doosje met 3 uitgangen waarvan der 1 een analoge lijn is en die analoge lijn is dood, hoe kriojg ik deze weer werkend!?!?

• BSeB
Heet zo'n kastje wel een duovox. Het is een zwart kastje met een netsnoer en 2 uitgangen van ISDN en een analoge uitgang.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:38

Tachyon

pop the glock

Om de DuoVox te resetten naar de standaardinstellingen:
code:
1
*471147114711*

Dat staat tenminste in mijn handleiding. :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:45 schreef Saiya_Jin_Vegeta het volgende:
Heet zo'n kastje wel een duovox. Het is een zwart kastje met een netsnoer en 2 uitgangen van ISDN en een analoge uitgang.
Volgens mij heeft een duovox 1 isdn ingang en 2 analoge uitgangen, en een netsnoer.
Ik heb zo'n vermoeden dat je eens moet lezen wat er op dat zwarte kastje staat, misschien dat dat een tip geeft?? :?

• BSeB
Ja, maar door de netsnoer eruit te trekken is het daardoor mogelijk, dat ik het aparaat gereset heb, of althans dat er 1 lijn dood is geworden

Verwijderd

misschien wel stomme vraag, maar wat maakt het antwoord uit? in beide gevallen ga je toch proberen opnieuw dat ding te proggen of niet?

• BSeB
Ik heb het even nagekeken, en ik heb hier een duovox liggen en een quatrovox.

Ik weet dat een duovox een digitale lijn omzet in 2 analoge lijnen, maar hoe deze op elkaar aangesloten zitten dat weet ik niet. waarschijnlijk de duovox op de quatrovox lijkt me zo.

Verder als ik het goed begrijp heb ik bij ISDN 2 lijnen, ik sluit een ISDN modem aan op een halve lijn dus geen hele, verder hangt hier een duovox aan en een quatrovox. Kan dat eigenlijk wel heb je dan niet 2 ISDN 2 lijnen nodig.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 09:55 schreef Saiya_Jin_Vegeta het volgende:
Ik heb het even nagekeken, en ik heb hier een duovox liggen en een quatrovox.

Ik weet dat een duovox een digitale lijn omzet in 2 analoge lijnen, maar hoe deze op elkaar aangesloten zitten dat weet ik niet. waarschijnlijk de duovox op de quatrovox lijkt me zo.

Verder als ik het goed begrijp heb ik bij ISDN 2 lijnen, ik sluit een ISDN modem aan op een halve lijn dus geen hele, verder hangt hier een duovox aan en een quatrovox. Kan dat eigenlijk wel heb je dan niet 2 ISDN 2 lijnen nodig.
Dit kun je wel allemaal aansluiten ja, pak de handleiding van de nt1 (isdn-hoofdaansluiting) er maar eens bij.

Vanaf die hoofdaansluiting kun je vanaf 1 poort een kabel aansluiten naar een isdn 'wandcontactdoos' met zeg maar 3 aansluitpunten. Dan sluit je 3 kabels aan vanaf die 'isdn wandcontactdoos', 1 naar je isdn-adapter in je pc, 1 naar de duovox en 1 naar de quattrovox.
Als je de handleiding nog hebt van je nt1 kun je precies zien dat het kan en hoe het kan.

• BSeB
He thnx, staat die handleiding ook ergens online, want dan denk ik dat dat het moet zijn. Zoals het aangesloten is. Maar die handleiding heb ik dus niet |:(

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:41

qless

...vraag maar...

Op een ISDN2 lijn zit normaal gesproken een NT1 kastje. Dit kastje heeft 2 ISDN aansluitingen. ISDN2 is zelf 2 buitenlijnen (eventueel met 4 nummers), waarbij allebei de aansluitingen op de NT1 2 gesprekken kunnen doen. Eventueel kun je zo'n aansluiting nog splisten

een Quattovox sluit je aan op 1 van de beide isdn poorten op de NT1, en bied jouw 4 analoge poorten aan (waarvan er 2 tegelijk naar buiten kunnen bellen/gebeld worden)

een Duvox is hetzelfde, echter dan met 2 analoge poorten, die ookweer beide tegelijk naar buiten kunnen bellen/gebeld worden.

Eventuele 3e poging tot bellen leid tot ingesprek.
(bv, 1 isdn voor de pc, 1 bellen via analoog en je beide buitenlijnen zijn in gesprek)

In jouw situatie zou je de aansluitingen van de Duovox dus op de Quattrovox kunnen zetten, of eventjes mij mailen, want ik heb nog een Duovox ergens rondslingeren.

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Hoelang is de spanning eraf geweest? Als je wilt weten hoe je je nummers moet programmeren wil ik je evt morgen even wat relevantie info uit de handleiding doorfaxen of mailen. Wel pas morgen want die heb ik allemaal op de zaak liggen.

• BSeB
Ik dnek dat de spanning er minimaal 5 minuten is afgeweest, weliswaar niet zoveel, maar ik denk toch genoeg om het geheugen te wissen voor een deel in ieder geval.

Hoe ik hem moet herprogrammeren moet op deze site staan als het goed is:

http://www.tonyplaza.nl/isdn-duo.htm

Als hier iets fout op staat zou ik dit graag willen weten.

• BSeB
Weet iemand of deze handleiding klopte

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:11

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

bel die vieze KPN.. is toch gratiz ofnie?
naja weet ik nie..

Maar hun hebben het zo moeilijk gemaakt (zoals ze altijd doen) dan zullen hun het ook wel het beste weten met hun handleidinkjes enzo :S

System specs

Pagina: 1