Toon posts:

Vind iemand 't leuk om teksten/help te schrijven?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik maak zo af en toe wat kleine programma's, ik vind 't alleen niet leuk om 'n help d'r voor te schrijven alle teksten in correct engels of nederlands te zetten. Is hier toevallig iemand die dat leuk vind om te doen (ieder z'n interesses).

Voorbeelden van wat ik gemaakt heb:
- Een programma waarmee je vensters van een bepaald programma naar de systray mee kunt minimaliseren, ipv naar de taakbalk. Handig als je veel vensters tegelijk open hebt.

- Een programma waarmee je (html) bestanden in een bepaald bestand kunt laten invoegen. Handig als je website's maakt en je geen scripting language wilt/kunt gebruiken. Ook handig als je locaal geen webserver runt.

- Een text editor/browser waarmee je snel een kleine verandering in een (HTML) bestand kunt maken. Dus links zeg maar 'n soort verkenner, en dan rechts een editor.

- Een klein programmatje dat een website voor je ophaalt, en de source hiervan in een textbox zet.

- Een programma dat alle commentaar velden van MP3 ID3 tag's in een bepaalde directory verandert.

Alle software is heeft zoveel mogelijk de GNU Licensie, het is dus gratis en open source!

Mocht je intresse hebben in het meewerken aan deze software, reageer dan aub even.

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
Help teksten schrijven is niet zo'n grote hobby van me, maar staat die software ook online?

Klinkt allemaal wel leuk. easy maar wel handig, denk ik

btw... hoort dit wel in [forum=14] ??

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

personeel zoeken doe je maar ergens anders.

Dit topic is gesloten.