Volgens mij wel. Volgens mij heeft magnetisme alleen invloed op CRT-monitoren, maar ik kan er ook vreselijk naast zitten.....
Dus ga niet van mij uit
Dus ga niet van mij uit
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
wat ging er dan mis?Op woensdag 22 mei 2002 21:20 schreef Simon_H het volgende:
Doe maar niet, althans bij m'n neef ging het mis (TFT)...
Verwijderd
Haha, natuurlijk. Psst, editten kan met deOp woensdag 22 mei 2002 21:28 schreef Simon_H het volgende:
ik bedoel natuurlijk die TFT-buis, niet m'n neef!
Verwijderd
dan zijn dat vast van de elcheapo-pc speakers, want ik heb nergens last van, niet op m'n TFT, ook niet op de CRT's. Alleen als m'n telefoon gaat trillen die CRT's, TFT heeft nergens last van.
Lijkt me ook sterk, want het gaan om magnetische straling, iets waar de electronen in het electronenkanon van een CRT wel gevoelig voor zijn, maar de pixels in LCD's volgens mij niet.
Lijkt me ook sterk, want het gaan om magnetische straling, iets waar de electronen in het electronenkanon van een CRT wel gevoelig voor zijn, maar de pixels in LCD's volgens mij niet.
TFT heeft er geen last van,
de meeste studio zijn daarom uitgerust met TFT's, zie je ook veel bij radiostations waar de monitors er vlak naast staan
de meeste studio zijn daarom uitgerust met TFT's, zie je ook veel bij radiostations waar de monitors er vlak naast staan
Verwijderd
er zit niet echt een buis in een tft schermOp woensdag 22 mei 2002 21:28 schreef Simon_H het volgende:
ik bedoel natuurlijk die TFT-buis, niet m'n neef!
Pagina: 1