Toon posts:

(lcd) knoppies voor custom keypad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou ben ik sinds kort begonnen aan een standalone mp3/divx/dvd player zie mijn vorige topic, Maar nou kwam ik bij het volgende onderwerp wat voor type knoppies kan je gebruiken in combinaite met een gemodde keyboard controller???
Ze moeten antuurlijk wel een beetej klasse hebben want hij komt tenslotte in de huiskamer te staan.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
waarvoor wil je de knopjes aan sluiten op je keyboard ? kan je toch ook gewoon op je compoort doen ?

Verwijderd

Topicstarter
dan hebbie veel meer mogelijkhden want je kan er een stuk meer aansluiten!!!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
als het er netjes uit moet zien, kun je dan niet makkelijker een infrarood ontvangen gaan maken en een afstandsbedining erbij gaan gebruiken, is waarschijnlijk veel netter als een zelf gemaakt toetsenbordje

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op woensdag 22 mei 2002 21:47 schreef whocarezwarez het volgende:
dan hebbie veel meer mogelijkhden want je kan er een stuk meer aansluiten!!!
Je kan met comctrl 15 knoppies aansluiten met in totaal 45 mogelijkenheden onder die knoppies te doen (dus 45 dingen tegelijk te gebruiken). heb je echt niet nodig hoor

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-07 22:19
Op woensdag 22 mei 2002 23:30 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Je kan met comctrl 15 knoppies aansluiten met in totaal 45 mogelijkenheden onder die knoppies te doen (dus 45 dingen tegelijk te gebruiken). heb je echt niet nodig hoor
maar je kunt dit alleen in winamp gebruiken
Op woensdag 22 mei 2002 23:20 schreef Ralpy het volgende:
als het er netjes uit moet zien, kun je dan niet makkelijker een infrarood ontvangen gaan maken en een afstandsbedining erbij gaan gebruiken, is waarschijnlijk veel netter als een zelf gemaakt toetsenbordje
in de elektuur heeft een projectje gestaan om een afstandsbediening te maken die werkt als een keyboard en die je ook aansluit op ps/2
Op woensdag 22 mei 2002 20:56 schreef whocarezwarez het volgende:
nou ben ik sinds kort begonnen aan een standalone mp3/divx/dvd player zie mijn vorige topic, Maar nou kwam ik bij het volgende onderwerp wat voor type knoppies kan je gebruiken in combinaite met een gemodde keyboard controller???
Ze moeten antuurlijk wel een beetej klasse hebben want hij komt tenslotte in de huiskamer te staan.
Moet je het wel ze kunnen regelen dat je de waarde achter een knopje kan veranderen. Als je bijv afstapt van winamp en gaat een ander proggie met andere toetscombo's gebruiken
Pagina: 1