Toon posts:

Vraagje aan K7classic OCers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik wou graag weten van jullie wat voor settings jullie hebben en het liefst van de 600Mhz gebruikers, want zoeen heb ik er namelijk ook hij zit in een asus K7V met een td2 erop hij loopt nu (blijkbaar stabiel) op 800Mhz en op een cVoltage van 1.90, hebben jullie dat ook het lijkt me zo hoog. Op het moment wil ie ook niet hoger meer als ik hem op 850 laat lopen gaat hij een continue rebootcyclus in en alles daarboven springt m'n monitor niet eens aan.

PS: kan iemand me misschien wat uitleggen over die DRAM to CPU selectie in het BIOS staat, want wat er in het boekje staat komt niet helemaal goed over bij mij, ze hebben het over de SDRAM frequentie (pc100 bij mij)

:) :) TXS :) :)

Verwijderd

ik heb een td2.0 een k7v en een athlon 750.

vcore staat bij mij ook op 1.90 geen problemen mee ik heb wel eens op k7v.com gelezen dat iemand zijn core op 2.00 had. Zolang je genoeg cooling hebt is het volgens mij geen probleem.

/edit typo

Verwijderd

mijn atlon loopt op 550@900 op 2v
geen problemen koeling is een kast fen op de koelblokken
bord is een asus k7m met een amd751 chip

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>mijn atlon loopt op 550@900 op 2v
geen problemen koeling is een kast fen op de koelblokken
bord is een asus k7m met een amd751 chip[/quote]Hoe warm wordt ie?

Verwijderd

hoe moet ik dat weten
heb geen senser maar kon hem zo pakken met mijn bloten hadden gesxhat temp is 45graden
kast staat wel open

Verwijderd

hmmm misschien ga ik dan toch nog 1ghz halen...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

(jarig!)
Denk je er wel ff aan dat je dan je cachedivider op 1/3 zet (wil je in elk geval de 1ghz proberen te halen) op www.overclockers.com zijn er wel een paar die het gehaald hebben.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Wat is nu het maximum voor de oude core op 25 micron ?
Pagina: 1