AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X
Verwijderd
"hoe weet ik zeker dat ik geen reacties krijg"
Bel een helpdesk, en betaal als je gewoon direct goede antwoorden wilt krijgen.
Antwoorden op het forum zijn vrijblijvend en zonder enige aansprakelijkheid.
Tevens is jouw informatie niet voldoende, aangezien je niet weet te vertellen welke brander je hebt, welke cd's je gebruikt en welke *exacte* Nero-versie je gebruikt.
Nero valt prima te updaten. Is alleen 10MB om te downloaden.
Succes met de vele reacties.
Wat betreft jouw eisen qua onmiddelijke correctheid van de antwoorden op jouw vraag, denk ik dat het aantal verdere antwoorden tussen 0 en 1 zal bedragen.
Met een lichte voorkeur voor de 0 extra replies.
Bel een helpdesk, en betaal als je gewoon direct goede antwoorden wilt krijgen.
Antwoorden op het forum zijn vrijblijvend en zonder enige aansprakelijkheid.
Tevens is jouw informatie niet voldoende, aangezien je niet weet te vertellen welke brander je hebt, welke cd's je gebruikt en welke *exacte* Nero-versie je gebruikt.
Nero valt prima te updaten. Is alleen 10MB om te downloaden.
Succes met de vele reacties.
Wat betreft jouw eisen qua onmiddelijke correctheid van de antwoorden op jouw vraag, denk ik dat het aantal verdere antwoorden tussen 0 en 1 zal bedragen.
Met een lichte voorkeur voor de 0 extra replies.
Tja, hier hebben we nu de faq voor..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/7#7
Probeer dat eerst allemaal eens, en als het dan nog niet gelukt is, start dan een topic.. Maar wel met voldoende informatie over je systeem e.d.
succes.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/7#7
Probeer dat eerst allemaal eens, en als het dan nog niet gelukt is, start dan een topic.. Maar wel met voldoende informatie over je systeem e.d.
succes.
Dit topic is gesloten.
![]()