Wie speelt er hier nascar3?

Pagina: 1
Acties:

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22
Wie o wie speelt er nascar3 hier en vindt het een mega game? en wie weet waar ik dit online kan spelen?

Click hier niet

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dude ikke! Nou ja de laatste tijd niet meer zo trouwens. Behalve ons zijn er denk ik niet zoveel Europeanen die het leuk vinden om rondjes te rijden...

Terwijl ik het echt cool vind.

Hmmmm ik heb het zelf nog nooit online gespeeld, maar nu je het zegt, dat meot ik echt es gaan doen man. Maarre zit er in het spel zelf niet gewoon een optie 'mltiplayer game' ofzo, of ben ik nou dom...

(Ik meen me trouwens ook iets te herinneren dat je maar met max. 8 man onlin kan spelen, of was da nou met EA's Nascar 2000?)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• reapher
cool eindelijk iemand die begrijpt hoe super nascar3. Tja stom van me er zit inderdaad een internet multiplay in en dat werkt heel goed. Vandaag een paar rondjes gereden tegen americanen op talladega. echt vet gaaf alleen ze zijn best goed, ik liep niet hard genoeg. Maar met een beetje geduld wel 3 geworden.
Rondjes rijden met 200mph rules gewoon

Click hier niet

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

talladega is een superspeedway

je moet all je ratio op je versnellingsbak op de hogere versnellingen gooien en veel slipstreamen

die amerikanen spelen fanatiek, meeste hebben FFB stuurtje van logitech of microsoft, met pedals

zonder maak je tegen die gasten nauwlijks kans, je meot minimaal ene goeie joypad hebben of joystick

maar wel cool

ik rij meestal op charlotte
of watkins glenn

bristol is lastig online, 1 fout en je kan het zeker weten schudden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:38

Flexx

This side up

Nascar is idd cool, maar ik heb de game NC3 zelf niet.

• reapher
Tja heb nu een afstelling waar ik sub 47 mee rij. das redelijk snel als he het vergelijk met die americanen. En daarvoor gebruik ik wel een ffb stuurtje, dat heb je inderdaad wel nodig. Bristol is inderdaad een super baantje. sears vindt ik ook erg cool. en zo zijn er nog meer. Trouwens als je in de race zit op taladega is een foutje ook fatal.

P.S flexx leuk dat een fello insane member ook van racen houd :)

Click hier niet

Pagina: 1