javascript probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Vuurvlieg
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 15:09
Een eenvoudig probleempje maar ik kom er ff nie uit..

Via window.open("leesmail.php"); open ik een nieuw window, nu moet na het drukken op een knop dit window sluiten en moet er in het window waar het 2e window vanuit is geopend een andere html file worden laten zien. Hoe moet dit?
zelf dacht ik het gevonden te hebben met window.parent.location.replace("iets.html"); maar dit werkt niet.. wie weet hoe het we moet?

• Xanthus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-07 12:45
window.opener....
en dit moet in W&G en is volgens mij wel te vinden

• Vuurvlieg
moet je wel weten dat het window.opener is.. ik zal ff zoeken iig alvast bedankt..

• martinvw
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-12-2025
Uhm, Programming & Webscripting is alleen voor server side webscripting.

• Vuurvlieg
bah zo wordt het wel moeilijk om het juiste onderwerp in het juiste forum te krijgen zeg.. naja het probleem is opgelost thnx Xanthus..

SLOTJE!! :) of move em naar W&G

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 19:06
Op woensdag 22 mei 2002 21:02 schreef Vuurvlieg het volgende:
bah zo wordt het wel moeilijk om het juiste onderwerp in het juiste forum te krijgen zeg.. naja het probleem is opgelost thnx Xanthus..

SLOTJE!! :) of move em naar W&G
moeilijk? je weet toch wel of je een script server- of client-side uitvoert :?

• Vuurvlieg
ja duhuh maar je moet maar net ff weten dat je hier dus alleen server side neer mag zetten.. en om nou alle faq's door te gaan lezen als je een nieuw onderwerp wil posten.. maar ik heb al gezien dat javascript in de ondertitel van W&G stond.. en het gaat niet alleen om dit geval.. het is hier in het algemeen vrij lastig om de juiste fora te vinden omdat veel onderwerpen in veel fora zouden kunnen..

Verwijderd

Na 2 jaar zal het toch onderhand wel weten?

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 19:06
Op woensdag 22 mei 2002 21:25 schreef Vuurvlieg het volgende:
ja duhuh maar je moet maar net ff weten dat je hier dus alleen server side neer mag zetten.. en om nou alle faq's door te gaan lezen als je een nieuw onderwerp wil posten.. maar ik heb al gezien dat javascript in de ondertitel van W&G stond.. en het gaat niet alleen om dit geval.. het is hier in het algemeen vrij lastig om de juiste fora te vinden omdat veel onderwerpen in veel fora zouden kunnen..
owkee dan heb ik nix gezegd... wel één voordeel, je zult nu voortaan altijd ff denken: 'hmm... mag ik dat hier wel posten?'

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

klaar .. volgende keer beter opletten (we hebben trouwens ook een quickstart, die heb je vast zo uit)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.