• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik heb een paar vraagjes over accesoires bij mijn sony cybershot-p50

Ik wil het geheugen uitbreiden, nu heb ik de keuze uit 3 merken, sandisk, sony en lexar. Lexar is het goedkoopst, maar is het ook goed?

Ik denk erover om een accu te kopen. nu schijnt het dat varta ook accu's heeft voor de cybershot. Klopt dit en is het wat?

Waar kan ik het goedkoopst een tasje voor de digicam kopen?

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik heb zelf een DSC P20 met een Lexar 32 mb kaartje, werkt goed, kost veel minder.. het is denk ik gewoon de zelfde hardware, alleen een ander labeltje.. en van die accu weet ik niet, maar als je er iets van weet, laat het me ff weten, want die sony accu zijn vertieft duur.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
het schijnt dat die varta accu de helft goedkoper is, maar ik heb er nix over kunnen vinden op hun site

• Broer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Misschien zijn die van Varta geen Info Lithium.
Daarmee kun je zien hoeveel minuten je nog kunt fotograferen op je huidige lading.
Dat zou het prijsverschil kunnen verklaren.

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03 10:19
In mijn P50 nu een Lexar 64Mb. Ideaal was hier $44. Lijkt mij inderdaad ook zelfde hardware andere stempel. Het werkt prima!

Kan deze camera dat aantal minuten resterend laten zien met je juiste accu? Info Lithium Ion? Ik ken alleen Sony accu's; prima dingen maar veeeeel te duur.

There is no place like 127.0.0.1

Verwijderd

Op de Beverwijkse Bazar worden de originele Sony accu's (in gesloten verpakkingen) verkocht voor leuke prijsjes.

Ik betaalde 50 euro 8-) voor mijn 2e accu voor mijn 707.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ik had iets over die batterij in een ander topic gelezen. Ik zal die persoon ff mailen voor meer info
Pagina: 1