Toon posts:

EUH heeft mn netwerkkaart t begeven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wil net mn mn main-comp inet op, maar dat werkt voor geen meter, winXP zegt dat dr n kabul niet aangesloten zit.

ik alles nagelopen... helpt niet

toen maar ff deze laptop gepakt, en kabuls drin, en k kom zo op inet (zelfs met linux mandrake ofzoiets, never heard off)

en t werkt dus perfect...

is mn netwerkkaart kapot of ligt t aan windhoos XTRA PROBLEMEN??????????
(trouwens, k zit hier met dit ding dus voor mn mainpc en k wil de hele tijd de muis bewegen met de muis daarvan ipv met die godverdomme touchscreen van deze hoop zooi)

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

als je naar de titel van dit board kijkt(ik zal het ff voor je typen: Opslagmedia & I/O Controllers /), denk je dan dat je netwerkkaartprobleem daar dan ook maar IETS mee te maken heeft?

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op woensdag 22 mei 2002 19:54 schreef AlKoholiK het volgende:
als je naar de titel van dit board kijkt(ik zal het ff voor je typen: Opslagmedia & I/O Controllers /), denk je dan dat je netwerkkaartprobleem daar dan ook maar IETS mee te maken heeft?
idd moet in NT

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:18
Nouja, dan schoppen we dit topic maar effe naar NT toe, en mag een modje daar beslissen wat ermee gaat gebeuren..

OM => NT dus..

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry hoor, jezus :( I/O lijkt me toch ook wel iets voor INPUT en OUTPUT, iig geen stomme redenering van mij of wel soms?