Toon posts:

philips brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eej tweakers

ik wil nu een iso branden maar alleen als ik dat wil gaan doen geeft ie dit hier aan en ik heb al een aantal drivers gedownload maar hij blijft steeds die klote fout aangeven.
kan iemand me misschien helpen :? ik heb een philips cdrw 800

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op woensdag 22 mei 2002 19:32 schreef blazor het volgende:
eej tweakers

ik wil nu een iso branden maar alleen als ik dat wil gaan doen geeft ie dit hier aan en ik heb al een aantal drivers gedownload maar hij blijft steeds die klote fout aangeven.
kan iemand me misschien helpen :? ik heb een philips cdrw 800
die link doet het nie :)

edit: nu wel :)

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb het zelfde probleem met mijn oude mitsumi... Der zijn gewoon veel brander die cdr win niet ondersteunt, helaas

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 19:43 schreef YT-Croc het volgende:
Ik heb het zelfde probleem met mijn oude mitsumi... Der zijn gewoon veel brander die cdr win niet ondersteunt, helaas
Laatste versie 5.0 ook niet?
Je kan ook de image uitpakken met isobuster en dan op cd branden met bijv het programma dat bij je brander zat ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 19:45 schreef gharay29 het volgende:

[..]

Laatste versie 5.0 ook niet?
Je kan ook de image uitpakken met isobuster en dan op cd branden met bijv het programma dat bij je brander zat ;)
gaat moeilijk als de .... cd2 1.2 gig is als je hem met isobuster doet openen

weet er niemand anders een progje voor iso's te ficken

Verwijderd

Bijna alle progs kunnen dat. Maar die progs die ik ken, kunnen het alleen in DAO modus. Als je brander die niet ondersteunt, gaat het niet.

En als dit zo is, als je brander geen DAO ondersteunt, dan wordt het tijd voor een nieuwe... :+

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nieuwe cdrwin en die doet het wel hij heeft me nu die drivers er bij geinstaleerd

nog bedankt tweakers
Pagina: 1